Daňové nástrahy marketingových nákladů z pohledu finančních institucí

Školení se zaměřuje na specifické marketingové náklady obvyklé v prostředí finančních institucí. Z daňového pohledu se podíváme na typické propagační akce pořádané zejména bankami, pojišťovnami či leasingovými společnostmi. Nezapomeneme ani na zákaznické věrnostní programy či motivační schémata pro zprostředkovatele finančních a pojistných produktů.

V současné chvíli není vypsán konkrétní termín. Pokud vás toto školení zajímá, vyplňte prosím kontaktní formulář nebo školení uspořádáme přímo na míru pro vaši společnost.

Komu je školení určeno

  • Manažerům finančních institucí zodpovědným za daňové řízení a plánování.
  • Daňovým specialistům řešícím operativní problémy při nastavování marketingových akcí či věrnostních programů vůči zákazníkům nebo distribučním sítím finančních institucí.
  • Manažerům a specialistům marketingových oddělení navrhujícím strategii a jednotlivé propagační akce.

Program

  • Motivační akce typu „dárek zdarma“ pro nové i stávající zákazníky v souvislosti s daní z příjmů a DPH
    • Úskalí a problémy z daňového pohledu
    • Příklady z praxe
  • Marketingové soutěže a související daňové aspekty
    • Nastavení soutěží
    • Zdanění výher
  • Věrnostní zákaznické programy ve vztahu k daním
    • Nejčastější koncepty motivačních programů pro zákazníky
    • Vztahy s partnery programu
    • Poukazy a jejich daňový režim
    • Příklady z praxe
  • Motivační akce pro distribuční sítě a jejich daňový režim
    • Nepeněžní provize
    • Koncept ekonomického zaměstnavatele

Přínosy

  • Získáte přehled o aktuálních výkladech daňové správy a přístupu trhu k různým marketingovým akcím a soutěžím pořádaným v prostředí finančních institucí.
  • Seznámíte se s úskalími a problémy, se kterými se můžete potýkat při nastavování věrnostních zákaznických programů zejména v prostředí bank či pojišťoven.
  • Dozvíte se, jak daňově efektivně nastavit odměňování distribučních sítí.
  • Na konkrétních praktických příkladech si osvojíte nově nabyté poznatky, a budete tak schopni aplikovat tyto zkušenosti ve své praxi.
Termín

Daňové nástrahy marketingových nákladů z pohledu finančních institucí

Cena: 3 800,- Kč bez DPH
Mám zájem o školení

Na vašem soukromí nám záleží

Abychom zajistili správnou funkčnost a přizpůsobili stránky Vašim potřebám vás žádáme o souhlas s používáním souborů cookies, který vyžaduje nová legislativa.

Povolit
Nepovolit