Daňové aspekty marketingových aktivit – na co si dát pozor?

Dozvíte se, jaká daňová úskalí mohou vzniknout při organizaci různých marketingových aktivit, a budete schopni identifikovat rizikové oblasti. Zaměříme se zejména na reklamní akce pořádané obchodními a výrobními společnostmi. Problematiku budeme ilustrovat na základě praktických zkušeností a na aktuální judikatuře Nejvyššího správního soudu.

Komu je školení určeno:

  • Daňovým specialistům

  • Vedoucím finančních a účetních oddělení

  • Manažerům a specialistům marketingových oddělení

  • Všem, kteří chtějí lépe porozumět problematice marketingových aktivit a získat praktické zkušenosti

Program

  • Motivační akce typu „dárek zdarma“ v souvislostech daně z příjmů a DPH

  • Na co je třeba pamatovat při organizování spotřebitelské soutěže?

  • Specifické otázky týkající se uznatelnosti a časového rozlišení nákladů na reklamu

  • Daňové aspekty akcí pořádaných pro zákazníky

  • Věrnostní zákaznické programy

  • Náklady na propagaci firmy včetně nákladů na výročí založení společnosti

Přínosy

  • Díky interaktivní formě školení lépe porozumíte daňovým aspektům marketingových aktivit.

  • Získáte přehled o aktuálních výkladech daňové správy a přístupu trhu k různým marketingovým akcím a soutěžím.

  • Naučíte se aplikovat příslušná ustanovení daňových zákonů v praxi.

  • Seznámíte se s praktickými zkušenostmi, které mají v oblasti marketingových aktivit naši školitelé – daňoví poradci.

Termíny

Daňové aspekty marketingových aktivit ‒ na co si dát pozor?

19. 10. 2017 09:00–16:30
KPMG Česká republika, Pobřežní 1a, Praha 8
Cena: 5 900,- Kč bez DPH
Přihlásit na termín

Cena zahrnuje studijní materiály a dopolední i odpolední občerstvení a společný oběd. Školení probíhá v českém jazyce.

Za účast na tomto školení máte nárok získat 7 CPD bodů pro váš profesionální rozvoj.