Daňové aspekty marketingových aktivit – na co si dát pozor?

Dozvíte se, jaká daňová úskalí mohou vzniknout při organizaci různých marketingových aktivit, a budete schopni identifikovat rizikové oblasti. Zaměříme se zejména na reklamní akce pořádané obchodními a výrobními společnostmi. Problematiku budeme ilustrovat na základě praktických zkušeností a na aktuální judikatuře Nejvyššího správního soudu.

V současné chvíli není vypsán konkrétní termín. Pokud vás toto školení zajímá, vyplňte prosím kontaktní formulář nebo školení uspořádáme přímo na míru pro vaši společnost.

Komu je školení určeno:

  • Daňovým specialistům
  • Vedoucím finančních a účetních oddělení
  • Manažerům a specialistům marketingových oddělení
  • Všem, kteří chtějí lépe porozumět problematice marketingových aktivit a získat praktické zkušenosti

Program

  • Motivační akce typu „dárek zdarma“ v souvislostech daně z příjmů a DPH
  • Na co je třeba pamatovat při organizování spotřebitelské soutěže?
  • Specifické otázky týkající se uznatelnosti a časového rozlišení nákladů na reklamu
  • Daňové aspekty akcí pořádaných pro zákazníky
  • Věrnostní zákaznické programy
  • Náklady na propagaci firmy včetně nákladů na výročí založení společnosti

Přínosy

  • Díky interaktivní formě školení lépe porozumíte daňovým aspektům marketingových aktivit.
  • Získáte přehled o aktuálních výkladech daňové správy a přístupu trhu k různým marketingovým akcím a soutěžím.
  • Naučíte se aplikovat příslušná ustanovení daňových zákonů v praxi.
  • Seznámíte se s praktickými zkušenostmi, které mají v oblasti marketingových aktivit naši školitelé – daňoví poradci.
Termín

Daňové aspekty marketingových aktivit – na co si dát pozor?

Cena: 5 900,- Kč bez DPH
Mám zájem o školení