Komunikace s interním klientem

Komu je školení určeno

  • Manažerům, kteří chtějí úspěšné vést, motivovat a rozvíjet ostatní.
  • Těm, kdo chtějí rozvíjet sami sebe v profesní i osobní rovině.
  • Všem, kteří chtějí být ve své práci a při obchodních jednáních úspěšní.

Program

  • Zásady komunikace v interakci s druhým člověkem i se skupinou.
  • Komunikační styly.
  • Osobní komunikační strategie a jak ji využít.
  • Verbální a paralingvistická komunikace a její využití.

Přínosy

  • Naučíte se zásady komunikace v interakci s druhým člověkem i se skupinou.
  • Naučíte se rozpoznávat různé komunikační styly.
  • Definujete svojí osobní komunikační strategii a osvojíte si její efektivní využití.
  • Procvičíte si verbální i paralingvistickou komunikaci a naučíte se ji lépe využívat.
Termín

Komunikace s interním klientem

Cena: Cena dle individuální dohody
Mám zájem o školení