Řízení finančních rizik pro sociální podniky | KPMG Business Institute

Business Institute Změna jazyka / switch language

Nabídka školení

Řízení finančních rizik pro sociální podniky

0 termínů

Seznámíte se se základními principy řízení rizik ve společnosti – zaměříme se především na operační a finanční rizika. Nebudeme se zabývat čtením výkazů, ale nastavením modelu vašeho podnikání a kontrolních mechanismů tak, abyste mohli plánovat, předvídat a včas ovlivňovat finanční zdraví vaší společnosti.

Komu je školení určeno

  • Vedoucím pracovníkům sociálních podniků, kteří chtějí pochopit, kde se tvoří hodnota společnosti a jak ji mohou ovlivnit.

  • Vedoucím pracovníkům sociálních podniků, kteří potřebují nastavit kontrolní mechanismy pro řízení finančních rizik ve společnosti a dozvědět se, jaké jsou důležité ukazatele jejich podnikání a jak plánovat a ovlivňovat jejích vývoj.

Program

  • Předpoklady dosažení cílů sociálního podniku (nutná je jasná vize produktu, služby a cílové skupiny klientů)

  • Principy stanovení fixních a variabilních nákladů

  • Principy výpočtu marže

  • Základní finanční analýzy

  • Logika pro výpočet business case

  • Pracovní kapitál a cash flow

  • Kontrolní  mechanismy a podpůrné reporty z ekonomických systémů

  • Praktické cvičení

Přínosy

  • Seznámíte se se základními pojmy z oblasti řízení rizik a operativního a finančního controllingu.

  • Pochopíte logiku výpočtu business case.

  • Zamyslíte se konkrétně nad cíli svého sociálního podnikání.

  • Nové poznatky budete moci uplatnit v praxi při rozhodování a řízení vašich aktivit rozvoje sociálního podnikání.

Termíny

Reference

  • CHRPA sociální firma Slezské diakonie o.p.s.

    Od Vašeho školení jsme začali kompletně přeorganizovávat celý chod firmy. Přijali jsme paní účetní a začali vše od začátku přepočítávat a dávat vše do pořádku. Do této doby jsme měli jen externí účetní. Počítáme náklady a příjmy a rozpočítáváme náklady na jednotlivé výrobky. Sledujeme, jak dlouho trvá vyrobit který výrobek a podobně. Přeorganizováváme pracovní postupy a podobně. Vím, je to trošku pozdě po 6 letech existence firmy, ale teprve vaše školení mi opravdu otevřelo oči. K tomu se nám podařilo sehnat další 3 nové zákazníky.

    Petr Světlík
    Ředitel

  acca

Všechna školení poskytovaná KPMG Business Institutem jsou součástí systému dalšího profesního vzdělávání pro členy ACCA (Association of Chartered Certified Accountants), kteří díky účasti na nich budou moci pokračovat ve sbírání bodů CPD.

Za účast na našich školeních vždy obdržíte určitý počet CPD bodů (např. jeden den školení = 7 CPD bodů).