Vztahy se zákazníky pro sociální podniky | KPMG Business Institute

Business Institute Změna jazyka / switch language

Nabídka školení

Vztahy se zákazníky pro sociální podniky

0 termínů

Zaměříme na uskutečňování obchodních strategií, práci s klienty a budování obchodních vztahů, způsoby odlišení se od konkurence a nástroje, které vám k tomu mohou pomoci. Na konkrétním příkladu společně vymyslíme, jak může být sociální podnik více obchodně úspěšný.

Komu je školení určeno

  • Všem, kteří se v sociálním podniku věnují obchodní činnosti, kontaktu s klienty a nabízení produktů či služeb a mají možnost je ovlivnit.

Program

  • Inspirujme se tím, co se nám líbí.

  • Jak důležitá je jasná vize podniku pro každodenní kontakt s klienty?

  • Kdo je mým klientem a jaké má potřeby?

  • Jakou hodnotu klientovi poskytuji a čím se liším od ostatních?

  • Zákaznická zkušenost a co ji ovlivňuje.

  • Budování, rozvoj a udržení vztahů s klienty.

  • Potřebuji CRM systém?

  • Marketing sociálního podniku.

  • Case study.

Přínosy

  • Získáte inspiraci pro zlepšení vztahů s vašimi klienty a dosažení lepších obchodních výsledků.

  • Díky praktickému příkladu si můžete udělat jasnou představou, jak prodávat vaše produkty a služby. Vyslechnete si také názory ostatních účastníků na vaše plány.

  • Jediné správně řešení neexistuje – a proto zohledníme vaši skutečnou situaci, abychom vám pomohli definovat vlastní unikátní přístup ke klientovi.

Termíny

  acca

Všechna školení poskytovaná KPMG Business Institutem jsou součástí systému dalšího profesního vzdělávání pro členy ACCA (Association of Chartered Certified Accountants), kteří díky účasti na nich budou moci pokračovat ve sbírání bodů CPD.

Za účast na našich školeních vždy obdržíte určitý počet CPD bodů (např. jeden den školení = 7 CPD bodů).