Vztahy se zákazníky pro sociální podniky

Zaměříme na uskutečňování obchodních strategií, práci s klienty a budování obchodních vztahů, způsoby odlišení se od konkurence a nástroje, které vám k tomu mohou pomoci. Na konkrétním příkladu společně vymyslíme, jak může být sociální podnik více obchodně úspěšný.

Komu je školení určeno

  • Všem, kteří se v sociálním podniku věnují obchodní činnosti, kontaktu s klienty a nabízení produktů či služeb a mají možnost je ovlivnit.

Program

  • Inspirujme se tím, co se nám líbí.

  • Jak důležitá je jasná vize podniku pro každodenní kontakt s klienty?

  • Kdo je mým klientem a jaké má potřeby?

  • Jakou hodnotu klientovi poskytuji a čím se liším od ostatních?

  • Zákaznická zkušenost a co ji ovlivňuje.

  • Budování, rozvoj a udržení vztahů s klienty.

  • Potřebuji CRM systém?

  • Marketing sociálního podniku.

  • Case study.

Přínosy

  • Získáte inspiraci pro zlepšení vztahů s vašimi klienty a dosažení lepších obchodních výsledků.

  • Díky praktickému příkladu si můžete udělat jasnou představou, jak prodávat vaše produkty a služby. Vyslechnete si také názory ostatních účastníků na vaše plány.

  • Jediné správně řešení neexistuje – a proto zohledníme vaši skutečnou situaci, abychom vám pomohli definovat vlastní unikátní přístup ke klientovi.

Termín

Vztahy se zákazníky pro sociální podniky

Cena: Zdarma
Mám zájem o školení