Jiří Machala

Jiří se specializuje na marketing značek, vytváření strategií značek a řízení značek. Své rozsáhlé marketingové zkušenosti získal při svém působení pro nadnárodní korporaci FMCG, kde byl odpovědný za marketing globálních i místních značek, strategické a provozní řízení značek, tvorbu reklamních kampaní a řadu svěřených portfolií klíčových produktů. Náplň jeho práce též zahrnovala vytváření portfoliových strategií a dohled nad spuštěním nových marketingových mixů na globální (centrála ve Velké Británii), regionální (střední a východní Evropa) a místní (Česká republika a Slovensko) úrovni. Jiří má též zkušenosti s manažerským a finančním účetnictvím, controllingem a korporátním finančním řízením. V KPMG se zabýval vytvářením zákaznických zkušeností se značkou v zahraničí (oblast ME), přičemž byl odpovědný za vytváření značky a jejích součástí pro projekt zaměřený na umístění značky a aktivaci zákaznických zkušeností.

Aktuální školení
Transformace zákaznické zkušenosti
Transformace zákaznické zkušenosti

Mám zájem o školení (Cena dle individuální dohody)
Žijeme ve věku zákazníka. Dnešní zákazník čeká více za méně a cena pro něj již není vždy rozhodujícím faktorem. Zkušenost je populární. Mluví se o ní v boardroomech, na Facebooku, někdy se na ni koukáme na YouTube. Co to ale vlastně je? Jak se zkušenost řídí? Jak ji transformovat? To jsou otázky, které bychom chtěli zodpovědět v průběhu interaktivního školení.
Již proběhlá školení