Tomáš Potměšil

Tomáš je významným členem globálního Customer Experience Centre of Excellence společnosti KPMG a spoluprojektantem a vývojový projektantem globální metody CX a školení CX pro předmětné odborníky z členských firem KPMG po celém světě. Tomáš mimo jiné vedl transformační projekty CX pro ERSTE banku v regionu střední a východní Evropy, YBS banku ve Velké Británii a Majid Al Futtaim holding v Dubaji. Zabývá se identifikací a návrhem zákaznických cest s největším potencionálem pro zlepšení a transformaci zákaznické zkušenosti.

Aktuální školení
Transformace zákaznické zkušenosti
Transformace zákaznické zkušenosti

Mám zájem o školení (Cena dle individuální dohody)
Žijeme ve věku zákazníka. Dnešní zákazník čeká více za méně a cena pro něj již není vždy rozhodujícím faktorem. Zkušenost je populární. Mluví se o ní v boardroomech, na Facebooku, někdy se na ni koukáme na YouTube. Co to ale vlastně je? Jak se zkušenost řídí? Jak ji transformovat? To jsou otázky, které bychom chtěli zodpovědět v průběhu interaktivního školení.
Již proběhlá školení