Marketing a zákaznická zkušenost pro neziskové organizace

Školení vás v první části provede moderními trendy dnešního marketingu. Naučíte se, jak využívat účinné marketingové nástroje, jak získat a udržet nové klienty nebo proč je důležité PR a obsahový marketing. Ve druhé části se pak dozvíte, proč se o zákaznické zkušenosti v poslední době tolik mluví. Také se dozvíte, co zákaznická zkušenost vlastně je, jak ji neustále zlepšovat a také řídit.

No dates available. If you are interested in attending the training, please fill the form.

Komu je školení určeno

  • Školení je určeno všem zájemcům z řad neziskového sektoru, které zajímá využití marketingu a zákaznické zkušenosti jako nástrojů pro zlepšení jejich podnikání a fundraisingu.

Program

  • Marketing a jeho význam pro firmu

  • Obsahový marketing, digitál a sociální sítě – buzzwords, nebo účinné nástroje?

  • Sociální a odpovědné podnikání – příležitost pro PR a neplacenou reklamu

  • Zákaznická zkušenost – co to je, co jsou zákaznické cesty, jak je zlepšovat

Přínosy

  • Zjistíte proč je důležitá značka a její reputace

  • Dozvíte se jak získat a udržet nové zákazníky

  • Naučíte se rozlišovat jednotlivé komunikační kanály

  • Porozumíte tomu, co je „zákaznická zkušenost“, proč je důležité s ní pracovat, jak ji řídit a jak ji zlepšovat

Date

Marketing a zákaznická zkušenost pro neziskové organizace

Course fee: free-of-charge
I am interested in attending the training