Jan Klimeš

Jan je expert na management zákaznické zkušenosti. Pracoval v oblasti marketingu a zákaznické zkušenosti 18 let, z toho 7 jako Customer Experience Manager a Customer Insight Manager v přední telekomunikační společnosti. Kromě strategického plánování a managementu zákaznické zkušenosti má zkušenosti s marketingovým výzkumem, analýzou a vedením projektů. Je expertem na realizaci a analýzu market research. Pracoval v této oblasti jak na straně výzkumné agentury, tak na straně korporátního zadavatele výzkumu. Jan je členem globálního Customer Experience Centre of Excellence, podílel se na vývoji tréninkového kurzu Customer Experience pro interní potřeby klientů a celosvětového KPMG.

Currently scheduled training courses
How to transform customer experience
How to transform customer experience

26. 11. 2020 (7 300,- CZK)
Ours is the age of the customer. Today’s customers expect more for less and price is not always the deciding factor. Experience is the buzzword, talked about in boardrooms and Facebook, watched on YouTube. But what does customer experience really mean? Can it be measured? Managed? Transformed? These are questions we would like to address during this interactive training course.
Past training courses