WEBINÁŘ – Znovu v kanceláři aneb jak nastavit spolupráci s kolegy a podřízenými v rámci „nového“ fungování firem

V současné chvíli není vypsán konkrétní termín. Pokud vás toto školení zajímá, vyplňte prosím kontaktní formulář nebo školení uspořádáme přímo na míru pro vaši společnost.

Program

  • popis aktuální situace a možných postojů zaměstnanců z psychologického hlediska (co aktuálně lidé mohou prožívat a jaké mají postoje v souvislosti s obnovením „normálního fungování“ ve firmách.)
  • dopady aktuální situace a jejího vývoje na motivaci podřízených a přístup k pracovním tématům
  • možnosti změn v organizaci práce v souvislosti se zmírňováním rizik (preference distančního potkávání, důsledná podpora hygienických opatření, apod.)
  • tipy na usnadnění komunikace podřízeným a opatření (zavádění změn postupně, jít příkladem, možnost výběru z perspektivy podřízených, důkladná informovanost - zveřejnění plánu apod.)
Termín

WEBINÁŘ – Znovu v kanceláři aneb jak nastavit spolupráci s kolegy a podřízenými v rámci „nového“ fungování firem

Cena: Zdarma
Mám zájem o školení