Jan Klimeš

Jan je expert na management zákaznické zkušenosti. Pracoval v oblasti marketingu a zákaznické zkušenosti 18 let, z toho 7 jako Customer Experience Manager a Customer Insight Manager v přední telekomunikační společnosti. Kromě strategického plánování a managementu zákaznické zkušenosti má zkušenosti s marketingovým výzkumem, analýzou a vedením projektů. Je expertem na realizaci a analýzu market research. Pracoval v této oblasti jak na straně výzkumné agentury, tak na straně korporátního zadavatele výzkumu. Jan je členem globálního Customer Experience Centre of Excellence, podílel se na vývoji tréninkového kurzu Customer Experience pro interní potřeby klientů a celosvětového KPMG.

Aktuální školení
Transformace zákaznické zkušenosti
Transformace zákaznické zkušenosti

7. 4. 2020 (7 300,- Kč)
Žijeme ve věku zákazníka. Ten dnes čeká více za méně a cena pro něj už není vždy rozhodujícím faktorem. Zkušenost je populární. Mluví se o ní v boardroomech, na Facebooku, někdy se na ni koukáme na YouTube. Co to ale vlastně je? Jak se zkušenost řídí? Jak ji transformovat? To jsou otázky, na které odpovíme na tomto interaktivním školení.
Již proběhlá školení