Jan je expert na management zákaznické zkušenosti. Pracoval v oblasti marketingu a zákaznické zkušenosti 18 let, z toho 7 jako Customer Experience Manager a Customer Insight Manager v přední telekomunikační společnosti. Kromě strategického plánování a managementu zákaznické zkušenosti má zkušenosti s marketingovým výzkumem, analýzou a vedením projektů. Je expertem na realizaci a analýzu market research. Pracoval v této oblasti jak na straně výzkumné agentury, tak na straně korporátního zadavatele výzkumu. Jan je členem globálního Customer Experience Centre of Excellence, podílel se na vývoji tréninkového kurzu Customer Experience pro interní potřeby klientů a celosvětového KPMG.
© 2019 KPMG Česká republika, s.r.o., a Czech limited liability company and a member firm of the KPMG network of independent member firms affiliated with KPMG International Cooperative (“KPMG International”), a Swiss entity. All rights reserved.
KPMG International Cooperative ("KPMG International") is a Swiss entity. Member firms of the KPMG network of independent firms are affiliated with KPMG International. KPMG International provides no client services. No member firm has any authority to obligate or bind KPMG International or any other member firm vis-a-vis third parties, nor does KPMG International have any such authority to obligate or bind any member firm