Jiří Machala

Jiří se specializuje na marketing značek, vytváření strategií značek a řízení značek. Své rozsáhlé marketingové zkušenosti získal při svém působení pro nadnárodní korporaci FMCG, kde byl odpovědný za marketing globálních i místních značek, strategické a provozní řízení značek, tvorbu reklamních kampaní a řadu svěřených portfolií klíčových produktů. Náplň jeho práce též zahrnovala vytváření portfoliových strategií a dohled nad spuštěním nových marketingových mixů na globální (centrála ve Velké Británii), regionální (střední a východní Evropa) a místní (Česká republika a Slovensko) úrovni. Jiří má též zkušenosti s manažerským a finančním účetnictvím, controllingem a korporátním finančním řízením. V KPMG se zabýval vytvářením zákaznických zkušeností se značkou v zahraničí (oblast ME), přičemž byl odpovědný za vytváření značky a jejích součástí pro projekt zaměřený na umístění značky a aktivaci zákaznických zkušeností.

Aktuální školení

Nemá vypsaná žádná školení

Již proběhlá školení