Kateřina Coops

Kateřina se zaměřuje na byznysové procesy a inovace a zajímá se o lidskou dimenzi korporátního úspěchu. Obzvlášť se soustřeďuje na týmovou práci a optimalizaci procesů, rozvoj a zapojení zaměstnanců, vztahy s klienty. Využívá zkušenosti z technologických implementací, členství v leadershipu firem a řízení efektivity jejich provozu.

Aktuální školení
Transformace zákaznické zkušenosti
Transformace zákaznické zkušenosti

26. 11. 2020 (7 300,- Kč)
Žijeme ve věku zákazníka. Ten dnes čeká více za méně a cena pro něj už není vždy rozhodujícím faktorem. Zkušenost je populární. Mluví se o ní v boardroomech, na Facebooku, někdy se na ni koukáme na YouTube. Co to ale vlastně je? Jak se zkušenost řídí? Jak ji transformovat? To jsou otázky, na které odpovíme na tomto interaktivním školení.
Již proběhlá školení