Kateřina Coops

Kateřina se zaměřuje na byznysové procesy a inovace a zajímá se o lidskou dimenzi korporátního úspěchu. Obzvlášť se soustřeďuje na týmovou práci a optimalizaci procesů, rozvoj a zapojení zaměstnanců, vztahy s klienty. Využívá zkušenosti z technologických implementací, členství v leadershipu firem a řízení efektivity jejich provozu.

Aktuální školení
Akademie HR: Řízení zaměstnanecké zkušenosti
Akademie HR: Řízení zaměstnanecké zkušenosti

12. 12. 2019 (6 800,- Kč)
Stejně jako řídíme očekávání a zkušenosti našich zákazníků, je dnes kladen velký důraz na pozitivní zkušenosti našich zaměstnanců. Jen tak můžeme v důsledku dosáhnout toho, abychom dodávali ty nejlepší služby a vytvářeli konkurenceschopné produkty.
Již proběhlá školení