Kateřina Coops

Kateřina se zaměřuje na byznysové procesy a inovace a zajímá se o lidskou dimenzi korporátního úspěchu. Obzvlášť se soustřeďuje na týmovou práci a optimalizaci procesů, rozvoj a zapojení zaměstnanců, vztahy s klienty. Využívá zkušenosti z technologických implementací, členství v leadershipu firem a řízení efektivity jejich provozu.

Aktuální školení
Transformace zákaznické zkušenosti
Transformace zákaznické zkušenosti

26. 11. 2020 (7 300,- Kč)
Žijeme ve věku zákazníka. Ten dnes čeká více za méně a cena pro něj už není vždy rozhodujícím faktorem. Zkušenost je populární. Mluví se o ní v boardroomech, na Facebooku, někdy se na ni koukáme na YouTube. Co to ale vlastně je? Jak se zkušenost řídí? Jak ji transformovat? To jsou otázky, na které odpovíme na tomto interaktivním školení.
Akademie HR: Řízení zaměstnanecké zkušenosti
Akademie HR: Řízení zaměstnanecké zkušenosti

26. 1. 2021 (6 800,- Kč)
Stejně jako řídíme očekávání a zkušenosti našich zákazníků, je dnes kladen velký důraz na pozitivní zkušenosti našich zaměstnanců. Jen tak můžeme v důsledku dosáhnout toho, abychom dodávali ty nejlepší služby a vytvářeli konkurenceschopné produkty.
Již proběhlá školení