Štepán Kačena

Štěpán odpovídá za marketing služeb KPMG Česká republika a advokátní kanceláře KPMG Legal. Před tím působil v mezinárodní komunikační agentuře Grayling, kde pracoval mimo jiné pro IBM nebo Jaguar Land Rover. Původní profesí je novinář, na čtvrtou hodinu vstával do ranního vysílání České televize, přispíval také do byznysového deníku E15.

Aktuální školení
Jak budovat osobní brand (a nezkazit si pověst)
Jak budovat osobní brand (a nezkazit si pověst)

14. 2. 2020 (2 000,- Kč) a 20. 3. 2020 (2 000,- Kč)
Proč je důležité budovat si osobní značku a jak s tím začít? Školení vedené marketingovým týmem KPMG vám přiblíží tvorbu obsahu, profesionální komunikaci v médiích i na sociálních sítích (hlavně na LinkedInu) a nabídne i krátký úvod do průmyslového básnictví.
Jak budovat osobní brand (a nezkazit si pověst)
Jak budovat osobní brand (a nezkazit si pověst)

14. 2. 2020 (2 000,- Kč) a 20. 3. 2020 (2 000,- Kč)
Proč je důležité budovat si osobní značku a jak s tím začít? Školení vedené marketingovým týmem KPMG vám přiblíží tvorbu obsahu, profesionální komunikaci v médiích i na sociálních sítích (hlavně na LinkedInu) a nabídne i krátký úvod do průmyslového básnictví.
Již proběhlá školení