7. Konsolidace v rámci sestavení účetních výkazů – WEBINÁŘ

POKROČILÁ ČÁST

Komu je školení určeno

  • Úvěrovým analytikům korporátních úvěrů (s krátkodobou praxí)
  • Úvěrovým analytikům korporátních úvěrů (pokročilé moduly pro zkušené zaměstnance)
  • Relationship manažerům v korporátních odděleních
  • Zaměstnancům řízení rizik, kteří jsou součástí vyhodnocení a schvalování korporátních úvěrů

Program

  • Technické zpracování konsolidace
  • Stručný postup zpracování konsolidace
  • Definice konsolidačního celku – typy finančních investic a jejich zahrnutí do konsolidačního celku
  • Přehled hlavních rozdílů mezi konsolidovanou a individuální účetní závěrkou dle IFRS
  • Změny v konsolidačním celku  – základy, informace v konsolidované účetní závěrce
  • Praktický příklad konsolidace – ilustrace vazeb a důležitých informací

Každý kurz lze certifikovat zvlášť na základě účasti.

Věříme, že se budeme moci setkat osobně. Pokud by se akce nemohla konat kvůli nepříznivému epidemiologickému vývoji, jsme připraveni ji zorganizovat ve formě webináře. Kapacitu účastníků jsme omezili, abychom mohli dodržovat potřebná hygienická opatření.

Termíny

7. Konsolidace v rámci sestavení účetních výkazů

28. 1. 2021 09:00–12:00
Microsoft Teams
Cena: 4 500,- Kč bez DPH
Přihlásit na termín

Za účast na tomto školení máte nárok získat 4 CPD body pro váš profesionální rozvoj.

Cena zahrnuje studijní materiály. Školení probíhá v českém jazyce.