Akademie HR: Home office, pracovní cesty a další otázky související s místem výkonu práce - BRNO

V dnešní době moderních technologií již není problém plnohodnotně pracovat z domova, v kavárně nebo kdekoliv, kde je signál. V rámci školení vám poradíme, jak přistupovat k home office, aby byla minimalizována související právní rizika, a zaměříme se i na další případy výkonu práce mimo běžné pracoviště.

Komu je školení určeno

  • Zaměstnancům personálního oddělení
  • Členům statutárních orgánů a top managementu
  • Podnikovým právníkům a zaměstnancům zabývajícím se problematikou compliance

Program

  • Home office v praxi
  • Vysílání na pracovní cesty
  • Místo výkonu práce a pravidelné pracoviště pro účely cestovních náhrad

Přínosy

  • Naučíte se, jak efektivně zacházet s home office
  • Získáte povědomí o pravidlech spojených s místem nebo místy výkonu práce
  • a s poskytováním cestovních náhrad
  • Školení klade důraz na praktické problémy a otázky, s nimiž se zaměstnavatelé potýkají

Registrujte se na dvě a více školení z cyklu Akademie HR a získejte slevu:

  • Dvě školení: 5% sleva z ceny obou školení
  • Tři školení: 10% sleva z ceny všech školení
  • Čtyři školení: 15% sleva z ceny všech školení

Školení není určeno společnostem poskytujícím daňové a právní poradenství.

Termíny

Akademie HR: Home office, pracovní cesty a další otázky související s místem výkonu práce - BRNO

11. 3. 2020 13:00–16:00
KPMG Česká republika, Veveří 3163/111, Brno
Cena: 2 000,- Kč bez DPH
Přihlásit na termín

Za účast na tomto školení máte nárok získat 4 CPD body pro váš profesionální rozvoj.

Cena zahrnuje studijní materiály a občerstvení. Školení probíhá v českém jazyce.