V současné chvíli není vypsán konkrétní termín. Pokud vás toto školení zajímá, vyplňte prosím kontaktní formulář nebo školení uspořádáme přímo na míru pro vaši společnost.
Manažerům, kteří chtějí úspěšné vést, motivovat a rozvíjet ostatní.
Těm, kdo chtějí rozvíjet sami sebe v profesní i osobní rovině.
Všem, kteří chtějí být ve své práci a při obchodních jednáních úspěšní.
Program
Sestavení mapy vztahů s cílem uvědomit si, jakým způsobem naše navyklá strategie, komunikační dovednosti, osobní charakter a zažité firemní prostředí ovlivňují kvalitu i vývoj vztahů.
Sestavení prvních zásad komunikace na základě poznatků z oblasti emoční inteligence.
Práce s možnými přístupy a strategiemi k ostatním lidem a hledání přístupu, který současně maximalizuje zaměření jak na lidi, tak na konkrétní výsledky.
Nácvik postupů, jak ostatní skutečně slyšet, chápat a pomáhat jim s uvědomováním.
Trénink schopnosti dospět k oboustranně přijatelné dohodě.
Trénink schopnosti efektivních „zásahů“ v obtížnějších situacích.
Přínosy
Uvědomíte si, jakým způsobem naše navyklá strategie, komunikační dovednosti, osobní charakter a zažité firemní prostředí ovlivňují kvalitu i vývoj vztahů.
Ujasníte si, které vlastnosti jsou nejdůležitější pro kultivaci vztahů.
Naleznete strategii či přístup, který současně maximalizuje zaměření jak na lidi, tak na konkrétní výsledky, a naučíte se tuto strategii aplikovat v praxi.
Naučíte se ostatní skutečně slyšet, chápat a pomáhat jim s uvědomování.
Získáte schopnost efektivních „zásahů“ v obtížnějších situacích.
Všechna školení poskytovaná KPMG Business Institutem jsou součástí systému dalšího profesního vzdělávání pro členy ACCA, kteří díky účasti na nich budou moci pokračovat ve sbírání bodů CPD.
Za účast na našich školeních vždy obdržíte určitý počet CPD bodů (např. jeden den školení = 7 CPD bodů).