Prověrka třetích stran jako pomocný nástroj při prevenci a vyšetřování podvodů

Seznámíme Vás s metodikou jak efektivně prověřit dodavatele, obchodní partnery, zaměstnance, případně další subjekty tak, abyste odhalili a ověřili jejich silné, slabé stránky, reputaci a informace, které jsou pro obchodní vztah důležité. Podělíme se s Vámi o zkušenosti, kdy by k prověřování mělo docházet a jak výsledky systematicky evidovat a analyzovat.

Maroš Holodňák

V současné chvíli není vypsán konkrétní termín. Pokud vás toto školení zajímá, vyplňte prosím kontaktní formulář nebo školení uspořádáme přímo na míru pro vaši společnost.

Mám zájem o školení
Cena: 7 200,- Kč bez DPH

Komu je workshop určen

  • Pracovníkům nákupu k zefektivnění výběru dodavatelů a obchodních partnerů.
  • Personalistům, kteří se podílí na náboru nových zaměstnanců.
  • Vyšetřovatelům a interním auditorům, kteří shánějí informace o podezřelých společnostech a osobách.
  • Všem, kterým dobrá znalost obchodního partnera může pomoci ke zlepšení podnikání.

Program

  • Typy informací a důležitost jejich využití v obchodních vztazích.
  • Možnosti vyhledávání na Internetu, mediální profil.
  • Využitelnost nalezených informací pro jednotlivé typy obchodních vztahů.
  • Systematizace a dokumentace vyhledaných dat a informací

Přínosy

  • Budete schopni včas identifikovat rizikové faktory u potenciálních obchodních partnerů a dodavatelů.
  • Získáte důležité informace pro Vaše obchodní rozhodnutí.
  • Snížíte riziko podvodu, případně korupce ze strany dodavatelů a zaměstnanců.