Ředitelem pojišťovny

Tušíte, co všechno obnáší řízení pojišťovny? Pojďte se odreagovat a staňte se na chvíli ředitelem pojišťovny. Na začátku hry budete mít s ostatními hráči stejnou výchozí pozici, takže můžete teoreticky dosáhnout stejných výsledků. Opak je ale pravdou…

Martin Hrdý

V současné chvíli není vypsán konkrétní termín. Pokud vás toto školení zajímá, vyplňte prosím kontaktní formulář nebo školení uspořádáme přímo na míru pro vaši společnost.

Mám zájem o školení
Cena: Cena dle individuální dohody

Všechno se vším souvisí aneb řízení pojišťovny potřebuje jasná rozhodnutí

Hráči

Hráči v týmech, jež představují jednotlivé pojišťovny na trhu pojištění aut a majetku, mohou být:

  • profesionály z různých oborů, kteří si chtějí rozšířit své znalosti z oblasti fungování pojišťoven i celého systému pojištění,
  • juniorními pojistnými odborníky, jež chtějí pochopit zásadní vztahy mezi klíčovými ukazateli výkonnosti pojišťovny a získat obrázek o pojišťovně jako živém organismu,
  • seniorními pojistnými odborníky, kteří si chtějí vyzkoušet, jak efektivní bude jejich tržní strategie ve vysoce konkurenčním prostředí,
  • v pojišťovnictví nováčky, pro něž připravíme úvodní seminář a seznámíme je se základními vztahy a používanými ukazateli v odvětví.

Pravidla hry aneb jak to funguje

Na startu máte spolu s ostatními pojišťovnami naprosto stejné výchozí podmínky. S ohledem na udržitelný rozvoj společnosti se snažíte co možná nejvíce zhodnotit vložené prostředky a zároveň dosáhnout adekvátního tržního podílu. Ve hře pojišťovnu řídíte – každé vaše rozhodnutí stejně jako rozhodnutí vašich protihráčů tak ovlivňují její zisk a tržní podíl. Během několika hodin prožijete cyklus, jímž si pojišťovna obvykle projde během pěti až deseti let v tvrdém konkurenčním prostředí. Vítězem se stává tým, který na konci hry vykáže nejlepší výsledky.

Hra vás bude bavit, i když věrně simuluje realitu – zvolíte si strategii, rozhodnete se, jaká bude cena jednotlivých produktů, kam investovat volné peněžní prostředky. Zároveň čelíte stejným situacím jako v životě. Reagujete na aktuální tržní rizika, cenovou válku a cíle konkurence, na pohyby na finančních trzích, nebo i na nečekané přírodní katastrofy.

Herní prvky

  • Pojištění majetku a motorových vozidel.
  • Podpora prodeje a klientský servis.
  • Nastavení odměňování distribučních sítí.
  • Vliv pojistných událostí a řízení škod.
  • Zajištění – řízení rizika.
  • Investice – řízení likvidity.
  • Finanční řízení pojišťovny – zvyšování hodnoty podniku (tj. vlastního kapitálu).
  • Tržní vlivy – konkurenční prostředí, postavení pojišťovny na trhu.

Průběh hry

Během hry budete rozhodovat o:

  • ceně pojistných produktů a služeb,
  • investičních nákladech,
  • kvalitě poskytovaných služeb,
  • zákaznické orientaci,
  • získávání a řízení dat,
  • zajištění,
  • alokaci volných peněžních prostředků.

Co vám hra přinese

  • Získáte až 15 let finančních zkušeností a komplexní pohled na fungování pojišťovny v konkurenčním prostředí.
  • Uvědomíte si faktory, které mají vliv na řízení středního i vyššího managementu.
  • Porozumíte vztahům mezi klíčovými ukazateli v pojišťovnictví.
  • Na vlastní kůži prožijete několik hospodářských období. Budete čelit nejrůznějším situacím, které se už reálně staly.
  • Učíte se navzájem – v týmech se radíte se svými kolegy i zaměstnanci jiných firem v oboru. Sledováním ostatních hráčů zjistíte, proč se jim (ne)daří lépe než vám.
  • Pokusíte se zvládnout řízení profitability a udržitelného rozvoje, abyste zároveň dosáhli tržního podílu.

Před první hrou

  • Cena je stanovena na základě individuální domluvy a zahrnuje studijní materiály a občerstvení.
  • Školení probíhá v českém či anglickém jazyce a je vhodné i jako teambuildingová aktivita.
  • Veškeré hrací potřeby včetně občerstvení zajistíme.

Doplňky a rozšíření hry

Na základě vašich požadavků připravíme na míru workshop, ať už v délce jednoho dopoledne, nebo dvou dnů.

Hra může mít  pro různé typy účastníků odlišnou formu. Může vypadat jako úvodní školení pro nováčky, včetně výkladu teoretického základu fungování pojišťovny a terminologie před hrou, nebo jako vysoce strategická hra pro management v rámci firemního teambuildingu.

Hra může dokonce probíhat na regionální úrovni s účastí zahraničních kolegů v České republice nebo i v zahraničí. Uskutečnit se může on-line či off-line, kdy zahraniční účastníci své výpočty zasílají přes různá technologická média.

Coo hře řekli hráči

  • Perfektní spojitost mezi jednoduchým a efektivním.
  • Skvělá hra, užil jsem si to. Byli jsme ziskoví poprvé za tři roky, ale neúmyslně.
  • Nejzajímavější bylo okamžitě vidět dopady našich rozhodnutí.
  • Hra byla zábavná, vzdělávací a v mnoha případech i velmi realistická. Nejzajímavější bylo zjištění, jak je důležité vedení celé společnosti, ne jen jednoho pojistného segmentu.
  • Nejvíc mě bavila interaktivita celé hry a rozhodovací části.