Prodejní proces společnosti

Školení vám umožní seznámit se s procesem prodeje/nákupu společnosti a jeho klíčovými aspekty. Budou vám představeny základní pojmy, principy a otázky, které celý proces prodeje/nákupu společnosti definují.

Adam Páleníček
Igor Mesenský

V současné chvíli není vypsán konkrétní termín. Pokud vás toto školení zajímá, vyplňte prosím kontaktní formulář nebo školení uspořádáme přímo na míru pro vaši společnost.

Mám zájem o školení
Cena: 3 800,- Kč bez DPH

Komu je školení určeno

  • Pracovníkům business development oddělení společností, které se rozhodly růst pomocí akvizic
  • Vlastníkům společnosti, kteří zvažují její prodej

Program

  • Základní pojmy z oblasti transakcí
  • Modelový průběh prodejního procesu (analytická fáze, marketingová fáze a shortlisting, hloubková prověrka, vyjednávání a transakční dokumentace)
  • Případová studie: prodej konkrétní společnosti
  • Klíčové faktory pro hodnocení investice do společnosti
  • Stanovení indikativní hodnoty společnosti
  • Koncept a průběh hloubkové prověrky (due diligence)
  • Finanční due diligence a její principy
  • Případová studie: identifikace rizik (red flags)

Přínosy

  • Zorientujete se v základním názvosloví spojeném s transakcemi
  • Seznámíte se s průběhem prodeje společnosti z praktické stránky
  • Budete schopni organizovat a řídit proces akvizice či prodeje společnosti