Řízení zaměstnanecké zkušenosti

Stejně jako řídíme očekávání a zkušenosti našich zákazníků, je dnes kladen velký důraz na pozitivní zkušenosti našich zaměstnanců. Jen tak můžeme v důsledku dosáhnout toho, abychom dodávali ty nejlepší služby a vytvářeli konkurenceschopné produkty.

No dates available. If you are interested in attending the training, please fill the form.

Toto interaktivní školení vás provede metodikou transformace zaměstnanecké zkušenosti pomocí pohledu „zvenku dovnitř“, tedy jak chcete, aby vás vnímal trh a vaši zákazníci. Zaměříme se na to, co potřebují vaši zaměstnanci, aby takovou zkušenost doručili.

Komu je školení určeno

  • HR profesionálům všech zaměření
  • Lidem zodpovědným za zaměstnaneckou spokojenost
  • Manažerkám a manažerům, kteří chtějí zjistit, o čem zaměstnanecká zkušenost je a jak s ní efektivně pracovat

Program

Modul 1: Měření zaměstnanecké zkušenosti

  • Co je zaměstnanecká zkušenost (EX)
  • Proč chceme EX řídit
  • Rozdíl mezi interním a externím zákazníkem
  • Metodika měření zaměstnanecké zkušenosti
  • Případové studie

Modul 2: Transformace zaměstnanecké zkušenosti

  • Mapování zaměstnaneckých cest
  • Rozdíl mezi procesním a zaměstnaneckým pohledem
  • Práce s personami a mapou empatie
  • Touchpointy, kvalitativní analýza

Přínosy

  • Pochopíte, jak zaměstnanecká zkušenost ovlivňuje zákaznickou zkušenost, a tím obchodní výsledky
  • Naučíte se zaměstnaneckou zkušenost mapovat a efektivně transformovat formou praktických cvičení
  • Uvidíte, jak zaměstnaneckou zkušenost řídí jiní
  • Osvojíte si metodiku KPMG ověřenou na projektech po celém světě
Date

Řízení zaměstnanecké zkušenosti

Course fee: 6 800,- CZK ex. VAT
I am interested in attending the training