Řízení zaměstnanecké zkušenosti

Stejně jako řídíme očekávání a zkušenosti našich zákazníků, je dnes kladen velký důraz na pozitivní zkušenosti našich zaměstnanců. Jen tak můžeme v důsledku dosáhnout toho, abychom dodávali ty nejlepší služby a vytvářeli konkurenceschopné produkty.

Lukáš Cingr

V současné chvíli není vypsán konkrétní termín. Pokud vás toto školení zajímá, vyplňte prosím kontaktní formulář nebo školení uspořádáme přímo na míru pro vaši společnost.

Mám zájem o školení
Cena: 7 200,- Kč bez DPH

Toto interaktivní školení vás provede metodikou transformace zaměstnanecké zkušenosti pomocí pohledu „zvenku dovnitř“, tedy jak chcete, aby vás vnímal trh a vaši zákazníci. Zaměříme se na to, co potřebují vaši zaměstnanci, aby takovou zkušenost doručili.

Komu je školení určeno

  • HR profesionálům všech zaměření
  • Lidem zodpovědným za zaměstnaneckou spokojenost
  • Manažerkám a manažerům, kteří chtějí zjistit, o čem zaměstnanecká zkušenost je a jak s ní efektivně pracovat

Program

Modul 1: Měření zaměstnanecké zkušenosti

  • Co je zaměstnanecká zkušenost (EX)
  • Proč chceme EX řídit
  • Rozdíl mezi interním a externím zákazníkem
  • Metodika měření zaměstnanecké zkušenosti
  • Případové studie

Modul 2: Transformace zaměstnanecké zkušenosti

  • Mapování zaměstnaneckých cest
  • Rozdíl mezi procesním a zaměstnaneckým pohledem
  • Práce s personami a mapou empatie
  • Touchpointy, kvalitativní analýza

Přínosy

  • Pochopíte, jak zaměstnanecká zkušenost ovlivňuje zákaznickou zkušenost, a tím obchodní výsledky
  • Naučíte se zaměstnaneckou zkušenost mapovat a efektivně transformovat formou praktických cvičení
  • Uvidíte, jak zaměstnaneckou zkušenost řídí jiní
  • Osvojíte si metodiku KPMG ověřenou na projektech po celém světě