Toto interaktivní školení vás provede metodikou transformace zaměstnanecké zkušenosti pomocí pohledu „zvenku dovnitř“, tedy jak chcete, aby vás vnímal trh a vaši zákazníci. Zaměříme se na to, co potřebují vaši zaměstnanci, aby takovou zkušenost doručili.
Komu je školení určeno
- HR profesionálům všech zaměření
- Lidem zodpovědným za zaměstnaneckou spokojenost
- Manažerkám a manažerům, kteří chtějí zjistit, o čem zaměstnanecká zkušenost je a jak s ní efektivně pracovat
Program
Modul 1: Měření zaměstnanecké zkušenosti
- Co je zaměstnanecká zkušenost (EX)
- Proč chceme EX řídit
- Rozdíl mezi interním a externím zákazníkem
- Metodika měření zaměstnanecké zkušenosti
- Případové studie
Modul 2: Transformace zaměstnanecké zkušenosti
- Mapování zaměstnaneckých cest
- Rozdíl mezi procesním a zaměstnaneckým pohledem
- Práce s personami a mapou empatie
- Touchpointy, kvalitativní analýza
Přínosy
- Pochopíte, jak zaměstnanecká zkušenost ovlivňuje zákaznickou zkušenost, a tím obchodní výsledky
- Naučíte se zaměstnaneckou zkušenost mapovat a efektivně transformovat formou praktických cvičení
- Uvidíte, jak zaměstnaneckou zkušenost řídí jiní
- Osvojíte si metodiku KPMG ověřenou na projektech po celém světě