Řízení zaměstnanecké zkušenosti

Stejně jako řídíme očekávání a zkušenosti našich zákazníků, je dnes kladen velký důraz na pozitivní zkušenosti našich zaměstnanců. Jen tak můžeme v důsledku dosáhnout toho, abychom dodávali ty nejlepší služby a vytvářeli konkurenceschopné produkty.

V současné chvíli není vypsán konkrétní termín. Pokud vás toto školení zajímá, vyplňte prosím kontaktní formulář nebo školení uspořádáme přímo na míru pro vaši společnost.

Toto interaktivní školení vás provede metodikou transformace zaměstnanecké zkušenosti pomocí pohledu „zvenku dovnitř“, tedy jak chcete, aby vás vnímal trh a vaši zákazníci. Zaměříme se na to, co potřebují vaši zaměstnanci, aby takovou zkušenost doručili.

Komu je školení určeno

  • HR profesionálům všech zaměření
  • Lidem zodpovědným za zaměstnaneckou spokojenost
  • Manažerkám a manažerům, kteří chtějí zjistit, o čem zaměstnanecká zkušenost je a jak s ní efektivně pracovat

Program

Modul 1: Měření zaměstnanecké zkušenosti

  • Co je zaměstnanecká zkušenost (EX)
  • Proč chceme EX řídit
  • Rozdíl mezi interním a externím zákazníkem
  • Metodika měření zaměstnanecké zkušenosti
  • Případové studie

Modul 2: Transformace zaměstnanecké zkušenosti

  • Mapování zaměstnaneckých cest
  • Rozdíl mezi procesním a zaměstnaneckým pohledem
  • Práce s personami a mapou empatie
  • Touchpointy, kvalitativní analýza

Přínosy

  • Pochopíte, jak zaměstnanecká zkušenost ovlivňuje zákaznickou zkušenost, a tím obchodní výsledky
  • Naučíte se zaměstnaneckou zkušenost mapovat a efektivně transformovat formou praktických cvičení
  • Uvidíte, jak zaměstnaneckou zkušenost řídí jiní
  • Osvojíte si metodiku KPMG ověřenou na projektech po celém světě
Termín

Řízení zaměstnanecké zkušenosti

Cena: 7 200,- Kč bez DPH
Mám zájem o školení

Na vašem soukromí nám záleží

Abychom zajistili správnou funkčnost a přizpůsobili stránky Vašim potřebám vás žádáme o souhlas s používáním souborů cookies, který vyžaduje nová legislativa.

Povolit
Nepovolit