Vztahy se zákazníky pro neziskový sektor a sociální podniky

Zaměříme na práci s klienty a budování obchodních vztahů, způsoby odlišení se od konkurence a nástroje, které vám k tomu mohou pomoci.

Komu je školení určeno

  • Všem, kteří se v neziskové organizaci a sociálním podniku věnují obchodní činnosti, kontaktu s klienty a nabízení produktů či služeb a mají možnost je ovlivnit.

Program

  • Inspirujme se tím, co se nám líbí.
  • Jak důležitá je jasná vize podniku pro každodenní kontakt s klienty?
  • Kdo je mým klientem a jaké má potřeby?
  • Jakou hodnotu klientovi poskytuji a čím se liším od ostatních?
  • Zákaznická zkušenost a co ji ovlivňuje.
  • Budování, rozvoj a udržení vztahů s klienty.

Přínosy

  • Získáte inspiraci pro zlepšení vztahů s vašimi klienty a dosažení lepších obchodních výsledků.
  • Díky praktickým příkladům si můžete udělat jasnou představou, jak prodávat vaše produkty a služby.
  • Budete mít možnost získat nové či upevnit stávající kontakty a diskutovat o problémech s kolegy z neziskového sektoru a sociálních podniků.
Termíny

Vztahy se zákazníky pro sociální podniky

24. 4. 2018 09:00–13:00
KPMG Česká republika, s.r.o., Pobřežní 1a, Praha 8
Cena: Zdarma
Přihlásit na termín

Za účast na tomto školení máte nárok získat 4 CPD body pro váš profesionální rozvoj.

Pro zaměstnance neziskových organizací v rámci projektu ROK SPOLEČNĚ – KROK DOPŘEDU je účast na školení bezplatná. Školení probíhá v českém jazyce.