KPMG Masterclass: Zákaznická a zaměstnanecká zkušenost (CX a EX) pro moderní byznys

Pro 67 % zákazníků je špatná zkušenost zásadním důvodem ke změně a ukončení jakékoli spolupráce s firmou. Nakreslit zákaznickou cestu/stezku ale už nestačí. Zkušenost je třeba řídit – nejen tu zákaznickou. Dopad na váš byznys je tvořen z mnohem více dílků a cena už dávno není jediným rozhodujícím faktorem.

Jindřich Mašek
Lukáš Cingr
Přihlásit na termínPrezenční forma
21. 1. 2025  (08:30–17:30)
10 000,- Kč bez DPH

Nenechávejte CX sedět v koutě a nemějte ho jen „proto, že se to teď tak dělá“. Zrušte sila a propojte přístup orientovaný na zákazníka s realitou své firmy.

Proč? Abyste efektivně dosahovali smysluplných výsledků.

Jak? To si ukážeme na praktickém školení o využití metod a nástrojů pro zlepšení zákaznické a zaměstnanecké zkušenosti ve firmách.

Proč školení navštívit?

  • Porozumíte kontextu zákaznické zkušenosti i dopadům CX na byznys
  • Pochopíte principy dobré zkušenosti
  • Zjistíte, co má na zákaznickou zkušenost zásadní vliv a jak toho využít
  • Naučíte se zákaznickou zkušenost mapovat a efektivně transformovat
  • Pracujeme s KPMG metodikou ověřenou na projektech po celém světě
  • Vše si vyzkoušíte v praxi
  • Školení je přínosné i zábavné – naše průměrné Net Promoter Score (NPS) je 70

Komu je školení určeno?

Manažerkám a manažerům, vedoucím týmů, HR specialistům a specialistkám, marketingovým profesionálům a dalším lidem, kteří:

  • mají zájem o zlepšování zákaznické a zaměstnanecké zkušenosti ve svých firmách
  • jsou zodpovědní za zákaznickou zkušenost nebo kvalitu zákaznické obsluhy
  • chtějí zjistit, o čem zákaznická zkušenost je a jak s ní efektivně pracovat
  • by rádi zlepšili zkušenost svých zákazníků
  • hledají důvody, proč implementovat do firmy přístup zaměřený na zákazníka/člověka

Jak to bude vypadat?

Projdeme několik stěžejních témat, která si praktickou formou otestujete rovnou na svém případu. Během jednoho dne vám tak představíme náš přístup k rozvoji zákaznické zkušenosti (včetně metodiky šesti pilířů) a budeme se společně soustředit na praktickou aplikaci do vaší firmy. Nečekejte prezentaci a frontální výuku. Očekávejte participativní (tedy že se hodně zapojíte) setkání, kde budeme společně dávat důraz na užitečnost, smysluplnost a jak byznysovou, tak lidskou hodnotu.

Oblasti:

  1. CX a EX: Základní přístup a strategie
    • Definice a význam zákaznické a zaměstnanecké zkušenosti
    • Vliv CX a EX na firemní výsledky a loajalitu zákazníků a zaměstnanců
    • Nastavování cílů a metrik
  2. Design Thinking v praxi
    • Principy a fáze Design Thinking
    • Praktická cvičení zaměřená na řešení konkrétních problémů
  3. Service Design: Divadlo vašeho byznysu
    • Mapování služeb a jejich optimalizace (Service blueprints)
    • Tvorba a řízení zákaznických cest (customer journey maps)
  4. Uživatelský výzkum: Základ, bez kterého to nejde
    • Metody sběru a analýzy uživatelských dat
    • Využití výsledků výzkumu pro zlepšení CX a EX
  5. Facilitace: Klíč k efektivním workshopům
    • Techniky facilitace pro týmovou spolupráci
    • Praktické tipy pro vedení workshopů
  6. Využití AI v CX
    • Přehled aktuálních technologií AI v zákaznické zkušenosti
    • Příklady z praxe a implementace AI nástrojů
  7. Aplikace v byznysu
    • Integrace probíraných přístupů do firemní strategie
    • Případové studie a sdílení zkušeností

A s čím budete odcházet?

  • S porozuměním klíčovým konceptům a metodám pro zlepšení CX a EX
  • Získáte praktické dovednosti v oblasti Design Thinking, Service designu a facilitace
  • S povědomím o tom, jak využívat AI pro optimalizaci zákaznické zkušenosti
  • S dovedností provádět uživatelský výzkum a aplikovat jeho výsledky
  • A především s plánem implementace získaných poznatků do vlastního byznysu

Přijďte načerpat nové znalosti a dovednosti, které vám pomohou posunout zákaznickou a zaměstnaneckou zkušenost ve vaší firmě na novou úroveň a tím podpořit rozvoj firmy jako takové!

Místo konání

KPMG Česká republika, Pobřežní 1a, Praha 8

Cena zahrnuje studijní materiály a občerstvení. Školení probíhá v českém jazyce.

Za účast na tomto školení máte nárok získat 7 CPD bodů pro váš profesionální rozvoj.