Nenechávejte CX sedět v koutě a nemějte ho jen „proto, že se to teď tak dělá“. Zrušte sila a propojte přístup orientovaný na zákazníka s realitou své firmy.
Proč? Abyste efektivně dosahovali smysluplných výsledků.
Jak? To si ukážeme na praktickém školení o využití metod a nástrojů pro zlepšení zákaznické a zaměstnanecké zkušenosti ve firmách.
Proč školení navštívit?
- Porozumíte kontextu zákaznické zkušenosti i dopadům CX na byznys
- Pochopíte principy dobré zkušenosti
- Zjistíte, co má na zákaznickou zkušenost zásadní vliv a jak toho využít
- Naučíte se zákaznickou zkušenost mapovat a efektivně transformovat
- Pracujeme s KPMG metodikou ověřenou na projektech po celém světě
- Vše si vyzkoušíte v praxi
- Školení je přínosné i zábavné – naše průměrné Net Promoter Score (NPS) je 70
Komu je školení určeno?
Manažerkám a manažerům, vedoucím týmů, HR specialistům a specialistkám, marketingovým profesionálům a dalším lidem, kteří:
- mají zájem o zlepšování zákaznické a zaměstnanecké zkušenosti ve svých firmách
- jsou zodpovědní za zákaznickou zkušenost nebo kvalitu zákaznické obsluhy
- chtějí zjistit, o čem zákaznická zkušenost je a jak s ní efektivně pracovat
- by rádi zlepšili zkušenost svých zákazníků
- hledají důvody, proč implementovat do firmy přístup zaměřený na zákazníka/člověka
Jak to bude vypadat?
Projdeme několik stěžejních témat, která si praktickou formou otestujete rovnou na svém případu. Během jednoho dne vám tak představíme náš přístup k rozvoji zákaznické zkušenosti (včetně metodiky šesti pilířů) a budeme se společně soustředit na praktickou aplikaci do vaší firmy. Nečekejte prezentaci a frontální výuku. Očekávejte participativní (tedy že se hodně zapojíte) setkání, kde budeme společně dávat důraz na užitečnost, smysluplnost a jak byznysovou, tak lidskou hodnotu.
Oblasti:
- CX a EX: Základní přístup a strategie
- Definice a význam zákaznické a zaměstnanecké zkušenosti
- Vliv CX a EX na firemní výsledky a loajalitu zákazníků a zaměstnanců
- Nastavování cílů a metrik
- Design Thinking v praxi
- Principy a fáze Design Thinking
- Praktická cvičení zaměřená na řešení konkrétních problémů
- Service Design: Divadlo vašeho byznysu
- Mapování služeb a jejich optimalizace (Service blueprints)
- Tvorba a řízení zákaznických cest (customer journey maps)
- Uživatelský výzkum: Základ, bez kterého to nejde
- Metody sběru a analýzy uživatelských dat
- Využití výsledků výzkumu pro zlepšení CX a EX
- Facilitace: Klíč k efektivním workshopům
- Techniky facilitace pro týmovou spolupráci
- Praktické tipy pro vedení workshopů
- Využití AI v CX
- Přehled aktuálních technologií AI v zákaznické zkušenosti
- Příklady z praxe a implementace AI nástrojů
- Aplikace v byznysu
- Integrace probíraných přístupů do firemní strategie
- Případové studie a sdílení zkušeností
A s čím budete odcházet?
- S porozuměním klíčovým konceptům a metodám pro zlepšení CX a EX
- Získáte praktické dovednosti v oblasti Design Thinking, Service designu a facilitace
- S povědomím o tom, jak využívat AI pro optimalizaci zákaznické zkušenosti
- S dovedností provádět uživatelský výzkum a aplikovat jeho výsledky
- A především s plánem implementace získaných poznatků do vlastního byznysu
Přijďte načerpat nové znalosti a dovednosti, které vám pomohou posunout zákaznickou a zaměstnaneckou zkušenost ve vaší firmě na novou úroveň a tím podpořit rozvoj firmy jako takové!
Místo konání
KPMG Česká republika, Pobřežní 1a, Praha 8
Cena zahrnuje studijní materiály a občerstvení. Školení probíhá v českém jazyce.
Za účast na tomto školení máte nárok získat 7 CPD bodů pro váš profesionální rozvoj.