Přihlaste se do nového rozvojového programu a získejte klíčové kompetence, které vám pomohou vyrůst a které uplatníte v každé profesi.
Lektor Jan Konopásek s vámi bude sdílet osvědčené postupy a techniky, které si vyzkoušíte při různých aktivitách. Díky práci ve skupině, diskusím, praktickému nácviku konkrétních situací a prostoru pro sdílení vlastních zkušeností získáte větší sebejistotu a výrazně posílíte své manažerské dovednosti.
Hlavní témata
- komunikace,
- spolupráce,
- výkonnost,
- řešení konfliktů a vyjednávání,
- asertivní jednání,
- sebereflexe/sebenáhled – kritické vnímání sebe sama, limity a schopnosti,
- kreativní řešení složitých problémů,
- strategické myšlení,
- strukturované myšlení vedoucí k rozpoznání, pochopení a řešení problému,
- konstruktivní kritičnost a schopnost přijímat kritiku,
- schopnost se adaptovat a přijímat změny,
- samostatnost,
- získávání informací a orientace v nich.
Program je možné doplnit o další témata na základě potřeb a požadavků účastníků.
Hlavní přínosy programu
- posílení klíčových manažerských kompetencí,
- rozvoj silných a slabých stránek a nácvik jejich využití,
- trénink náročných pracovních situací a předání osvědčených postupů pro jejich zvládnutí,
- simulace pracovního prostředí díky práci ve stabilní skupině,
- prostor pro sdílení zkušeností i zpětné vazby.
Mgr. Jan Konopásek, LL.M. top manažer, supervizor, kouč, psychoterapeut
Skupinu povede Jan Konopásek, odborník s mnohaletou zkušeností v oblasti manažerského řízení, vedení lidí, psychoterapeutické a supervizní práce a koučinku. Jan má přes 20 let praxe ve finančním sektoru na vrcholových pozicích. Má manažerské zkušenosti z oblasti korporátního compliance, s řízením strategických projektů zaměřených na nastavování změna procesů v organizacích.
Od roku 2014 se věnuje koučinku, supervizipráce, individuální a párové psychoterapii. Magisterský titul získal v oboru sociální práce a aplikovaná psychoterapie. Má úplné psychoterapeutické vzdělání akreditované Českou psychoterapeutickou a psychiatrickou společností a Asociací klinických psychologů.
Komu je program určen
- Program pro manažery je určen všem, kdo chtějí rozvíjet svoje profesní a osobní schopnosti.
Jak bude program probíhat
- Program se skládá z dvanácti 2,5hodinových setkání.
- Skupina se bude scházet na pravidelné bázi prezenční formou.
- Skupina bude složena z maximálně dvanácti účastníků, kteří programem projdou společně.
- Program bude obsahovat teoretickou část rámující vybraná témata a rozsáhlou praktickou část složenou z modelových situací a skupinových diskusí.
Kdo se u nás školí?
CHRPA sociální firma Slezské diakonie o.p.s., Petr Světlík
Business mentoring pro sociální podniky: Velice děkuji KPMG za zkušenost s mentoringem. Byl to pro mě obrovský přínos. Rozebrat naši firmu v tak příjemné společnosti mentorů byl opravdu zážitek. Mentor (H. Pleskačová) je velice příjemná a přitom upřímná a dokáže říct to špatné (což je pro mě velmi důležité), ale také dokáže ocenit to dobré. Není nic lepšího, než když si můžete promluvit s nezaujatým odborníkem o problémech firmy, který vám dá na váš problém či starost zcela nezávislý pohled a poradí co a jak dál. Od té doby co spolupracujeme s KPMG se u nás ve firmě dějí velké změny, a to k lepšímu. Po této zkušenosti si opravdu rád zaplatím další hodiny mentoringu.
OGResearch, s.r.o., David Vávra
Problematika ISAE 3402: Profesionálně vedené školení s výbornou schopností lektorky Ing. Radky Haluzíkové předat rychle a efektivně celé spektrum informací z oblasti ISAE 3402. Oceňujeme vzácné ztotožnění s našimi požadavky v oblasti vzdělávání. Po dobu vzájemné spolupráce se nevyskytl jediný případ, který by mohl být důvodem k naší nespokojenosti. Oceňujeme profesionální průběh a obsahovou náplň, výběr témat pro jednotlivé skupiny zaměstnanců, praktické ukázky a spojení s reálným předmětem činnosti naší společnosti, a zejména operativní přizpůsobení tématu nadneseným reálným problémům.
CHRPA sociální firma Slezské diakonie o.p.s., Petr Světlík
Řízení finančních rizik pro sociální podniky: Od Vašeho školení jsme začali kompletně přeorganizovávat celý chod firmy. Přijali jsme paní účetní a začali vše od začátku přepočítávat a dávat vše do pořádku. Do této doby jsme měli jen externí účetní. Počítáme náklady a příjmy a rozpočítáváme náklady na jednotlivé výrobky. Sledujeme, jak dlouho trvá vyrobit který výrobek a podobně. Přeorganizováváme pracovní postupy a podobně. Vím, je to trošku pozdě po 6 letech existence firmy, ale teprve vaše školení mi opravdu otevřelo oči. K tomu se nám podařilo sehnat další 3 nové zákazníky.
Advanced World Transport a.s., Tomáš Král
Stručně: Maximální spokojenost s rozsahem i prezentací a vysvětlením.
Hewlett Packard s.r.o., Martina Valentová, Customer Project Manager
Problematika finančních nástrojů: Chtěla bych poděkovat Vašim kolegům za výbornou přípravu a perfektně vypracované materiály.