Přihlaste se do nového rozvojového programu a získejte klíčové kompetence, které vám pomohou vyrůst a které uplatníte v každé profesi.
Lektor Jan Konopásek s vámi bude sdílet osvědčené postupy a techniky, které si vyzkoušíte při různých aktivitách. Díky práci ve skupině, diskusím, praktickému nácviku konkrétních situací a prostoru pro sdílení vlastních zkušeností získáte větší sebejistotu a výrazně posílíte své manažerské dovednosti.
Hlavní témata
- komunikace,
- spolupráce,
- výkonnost,
- řešení konfliktů a vyjednávání,
- asertivní jednání,
- sebereflexe/sebenáhled – kritické vnímání sebe sama, limity a schopnosti,
- kreativní řešení složitých problémů,
- strategické myšlení,
- strukturované myšlení vedoucí k rozpoznání, pochopení a řešení problému,
- konstruktivní kritičnost a schopnost přijímat kritiku,
- schopnost se adaptovat a přijímat změny,
- samostatnost,
- získávání informací a orientace v nich.
Program je možné doplnit o další témata na základě potřeb a požadavků účastníků.
Hlavní přínosy programu
- posílení klíčových manažerských kompetencí,
- rozvoj silných a slabých stránek a nácvik jejich využití,
- trénink náročných pracovních situací a předání osvědčených postupů pro jejich zvládnutí,
- simulace pracovního prostředí díky práci ve stabilní skupině,
- prostor pro sdílení zkušeností i zpětné vazby.
Mgr. Jan Konopásek, LL.M. top manažer, supervizor, kouč, psychoterapeut
Skupinu povede Jan Konopásek, odborník s mnohaletou zkušeností v oblasti manažerského řízení, vedení lidí, psychoterapeutické a supervizní práce a koučinku. Jan má přes 20 let praxe ve finančním sektoru na vrcholových pozicích. Má manažerské zkušenosti z oblasti korporátního compliance, s řízením strategických projektů zaměřených na nastavování změna procesů v organizacích.
Od roku 2014 se věnuje koučinku, supervizipráce, individuální a párové psychoterapii. Magisterský titul získal v oboru sociální práce a aplikovaná psychoterapie. Má úplné psychoterapeutické vzdělání akreditované Českou psychoterapeutickou a psychiatrickou společností a Asociací klinických psychologů.
Komu je program určen
- Program pro manažery je určen všem, kdo chtějí rozvíjet svoje profesní a osobní schopnosti.
Jak bude program probíhat
- Program se skládá z dvanácti 2,5hodinových setkání.
- Skupina se bude scházet na pravidelné bázi prezenční formou.
- Skupina bude složena z maximálně dvanácti účastníků, kteří programem projdou společně.
- Program bude obsahovat teoretickou část rámující vybraná témata a rozsáhlou praktickou část složenou z modelových situací a skupinových diskusí.
Kdo se u nás školí?
Hewlett Packard s.r.o., Martina Valentová, Customer Project Manager
Problematika finančních nástrojů: Chtěla bych poděkovat Vašim kolegům za výbornou přípravu a perfektně vypracované materiály.
Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, Ondřej Pilař
Ředitelem pojišťovny: Velmi zdařilá a propracovaná hra. Doporučuji zvýšit citlivost na cenu; vysoká cena pojištění neodůvodněná vyššími náklady zajišťuje velmi vysoký zisk - výhodné v hrách na méně kol - cca do 8 kol - kde zajistí výhru v Equity.
Advanced World Transport a.s., Tomáš Král
Stručně: Maximální spokojenost s rozsahem i prezentací a vysvětlením.
CHRPA sociální firma Slezské diakonie o.p.s., Petr Světlík
Business mentoring pro sociální podniky: Velice děkuji KPMG za zkušenost s mentoringem. Byl to pro mě obrovský přínos. Rozebrat naši firmu v tak příjemné společnosti mentorů byl opravdu zážitek. Mentor (H. Pleskačová) je velice příjemná a přitom upřímná a dokáže říct to špatné (což je pro mě velmi důležité), ale také dokáže ocenit to dobré. Není nic lepšího, než když si můžete promluvit s nezaujatým odborníkem o problémech firmy, který vám dá na váš problém či starost zcela nezávislý pohled a poradí co a jak dál. Od té doby co spolupracujeme s KPMG se u nás ve firmě dějí velké změny, a to k lepšímu. Po této zkušenosti si opravdu rád zaplatím další hodiny mentoringu.
Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, Michal Novotný
Ředitelem pojišťovny: Hra zaujala rychlou prezentací výsledků a velmi zábavným losováním scénářů trhu, resp. katastrof. Nebyla sice jasná míra vlivu jednotlivých "nastavení" na celkové chování tržních podílů ani na výši nákladů, což však na druhou stranu dodávalo zajímavý moment překvapení. Následně bylo možné po několika interakcích dopad odhadnout.