Transformace zákaznické zkušenosti

Žijeme ve věku zákazníka. Dnešní zákazník čeká více za méně a cena pro něj již není vždy rozhodujícím faktorem. Zkušenost je populární. Mluví se o ní v boardroomech, na Facebooku, někdy se na ni koukáme na YouTube. Co to ale vlastně je? Jak se zkušenost řídí? Jak ji transformovat? To jsou otázky, které bychom chtěli zodpovědět v průběhu interaktivního školení.

Komu je školení určeno

  • Lidem zodpovědným za zákaznickou zkušenost nebo kvalitu zákaznické obsluhy.
  • Manažerům, kteří chtějí zjistit, o čem zákaznická zkušenost je a jak s ní efektivně pracovat.
  • Těm, kteří by rádi zlepšili zkušenost svých zákazníků.
  • Všem ostatním, kteří se chtějí rozvíjet v profesní i osobní rovině.

Program

Během dvou dnů vám představíme náš přístup k transformaci zákaznické zkušenosti a metodiku šesti pilířů. Vše si vyzkoušíme na případové studii.

  • Co je to CX a jak dopadá na váš byznys
  • Principy dobré zkušenosti
  • Zákaznické persony
  • Mapování zákaznických cest
  • Identifikace a prioritizace řešení
  • Design a implementace nové zkušenosti
  • Principy měření CX

Přínosy

  • Porozumíte kontextu zákaznické zkušenosti i dopadům CX na váš byznys.
  • Pochopíte principy dobré zkušenosti. Zjistíte, co má na zákaznickou zkušenost zásadní vliv a jak toho využít.
  • Uvidíte, jak zákaznickou zkušenost řeší jiní.
  • Naučíte se zákaznickou zkušenost mapovat a efektivně transformovat. Vše si vyzkoušíte v praxi.
  • Pochopíte, jak se váže zákaznická zkušenost na kontext fungování firmy, tzn. na změny v procesech, systémech, lidech a datech.

Proč jít na CX školení do KPMG

  • Pracujeme s metodikou KPMG ověřenou na projektech po celém světě.
  • Školení je přínosné a zábavné. Naše průměrné Net Promoter Score (NPS) je 70.
Termíny

Transformace zákaznické zkušenosti (dvoudenní školení)

28. 3. 2018 - 29. 3. 2018 (2 dny) 09:00–18:00
KPMG Česká republika, Pobřežní 1a, Praha 8
Cena: 19 500,- Kč bez DPH
Přihlásit na termín

Za účast na tomto školení máte nárok získat 14 CPD bodů pro váš profesionální rozvoj.

Cena zahrnuje studijní materiály, dopolední i odpolední občerstvení a společný oběd. Školení probíhá v českém jazyce.