Lukáš Cingr

Lukáš je zkušeným odborníkem, který specializuje na návrh zákaznických a zaměstnaneckých zkušeností. V KPMG se účastnil řady transformací zákaznických zkušeností a mnoha dalších projektů zaměřených na obchodní analýzy a analytika, přičemž pomáhá propojit mezery mezi firemními zkušenostmi a činnostmi. Jako člen globálního Customer Centre of Excellence, pracuje Lukáš na uspořádání zákaznických podnětů a iniciuje inovace v rámci globální sítě. V průběhu zakázky navrhoval globální metodologii CX, školicí kurzy CX a globální depozitář akcelerátorů.

Aktuální školení
Transformace zákaznické zkušenosti
Transformace zákaznické zkušenosti

Mám zájem o školení (Cena dle individuální dohody)
Žijeme ve věku zákazníka. Dnešní zákazník čeká více za méně a cena pro něj již není vždy rozhodujícím faktorem. Zkušenost je populární. Mluví se o ní v boardroomech, na Facebooku, někdy se na ni koukáme na YouTube. Co to ale vlastně je? Jak se zkušenost řídí? Jak ji transformovat? To jsou otázky, které bychom chtěli zodpovědět v průběhu interaktivního školení.
Již proběhlá školení