Nejbližší školení

Jak sestavit výkaz cash flow podle českých i mezinárodních účetních standardů
Jak sestavit výkaz cash flow podle českých i mezinárodních účetních standardů
Gabriela Vilímková, Ing. Miroslava Prokešová
21. 9. 2017 (6 600,- Kč)
Pomůžeme vám pochopit základní principy a metody sestavování výkazu cash flow (přehledu o peněžních tocích), jeho provázání s ostatními výkazy účetní závěrky a postupy výpočtů nutných pro sestavení tohoto výkazu.
General Data Protection Regulation (GDPR) pro neziskové organizace
General Data Protection Regulation (GDPR) pro neziskové organizace
Obecné nařízení na ochranu osobních údajů (tzv. GDPR) přináší významné změny v oblasti práce s osobními údaji a jejich zabezpečením. Nařízení se bude týkat i neziskových organizací, které zpracovávají osobní data občanů EU. Toto školení se zaměří na osvětu a rady v oblasti ochrany osobních údajů a řízení datových toků.
Účinný protikorupční program – proč ho mít a jak ho poznat?
Účinný protikorupční program – proč ho mít a jak ho poznat?
Ing. Maroš Holodňák, Štěpánka Černá
12. 10. 2017 (3 600,- Kč)
Stále rostoucí nároky na dodržování protikorupčních předpisů přináší nové výzvy v oblasti řízení rizika úplatkářství a korupce. Prostřednictvím praktických příkladů se dozvíte, jak zavést účinný protikorupční program, který bude mít rovněž pozitivní dopad na plnění strategických a obchodních cílů vaší společnosti.
Stávající úprava leasingu podle IAS 17 a nově vydaný standard IFRS 16 – OSTRAVA
Stávající úprava leasingu podle IAS 17 a nově vydaný standard IFRS 16 – OSTRAVA
Zuzana Majčíková
13. 10. 2017 (3 000,- Kč)
Seznámíte se s dopady, které bude mít nový standard na účtování leasingu podle IFRS. Budete moci lépe naplánovat svá strategická rozhodnutí, která se týkají nákupů a pronájmů dlouhodobých aktiv.
GDPR: Nová pravidla ochrany osobních údajů
GDPR: Nová pravidla ochrany osobních údajů
V roce 2018 nabude účinnosti Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). Školení je proto zaměřeno nejen na nejvýznamnější novinky a právní aspekty, které nová regulace přináší, ale i na související praktické změny v oblasti zpracování osobních údajů včetně nastavení vnitřních procesů a IT infrastruktury.
Daňové aspekty marketingových aktivit – na co si dát pozor?
Daňové aspekty marketingových aktivit – na co si dát pozor?
Ing. Hana Čuříková
19. 10. 2017 (5 900,- Kč)
Dozvíte se, jaká daňová úskalí mohou vzniknout při organizaci různých marketingových aktivit, a budete schopni identifikovat rizikové oblasti. Zaměříme se zejména na reklamní akce pořádané obchodními a výrobními společnostmi. Problematiku budeme ilustrovat na základě praktických zkušeností a na aktuální judikatuře Nejvyššího správního soudu.
Legislativní úprava a aktuální výklady DPH u finančních činností
Legislativní úprava a aktuální výklady DPH u finančních činností
Hana Hašková, Veronika Braunová
27. 10. 2017 (4 500,- Kč)
Provedeme vás světem DPH u finančních institucí. Zaměříme se nejen na legislativní úpravu, ale také na spletitou síť souvisejících výkladů státní správy včetně bohaté judikatury Soudního dvora Evropské unie. Samozřejmostí bude i řada příkladů z praxe.
Regulatorní výkaznictví FINREP a zveřejňované informace dle standardu IFRS 9
Regulatorní výkaznictví FINREP a zveřejňované informace dle standardu IFRS 9
Chcete získat rychlý přehled o praktických dopadech na regulatorní výkaznictví a zveřejňované informace. Chcete se připravit na plánované změny v regulatorním výkaznictví FINREP podle nového standardu IFRS? Rádi byste konzultovali nejasnosti? Zajímá vás, které oblasti mají nejasný nebo komplexní výklad?
Zaměstnanecké benefity dle IAS 19
Zaměstnanecké benefity dle IAS 19
Martin Kožár, Viktor Brůžek
16. 11. 2017 (3 000,- Kč)
Seznámíme vás s klasifikací zaměstnaneckých benefitů podle regulace IAS 19 a představíme metody a principy, které by společnosti měly používat pro ocenění závazků plynoucích z dlouhodobých zaměstnaneckých požitků ve svém účetnictví.
Služby ve skupině a jejich daňová úskalí
Služby ve skupině a jejich daňová úskalí
Ing. Olga Těhlová, Ing. Petr Bruštík
21. 11. 2017 (5 900,- Kč)
Dozvíte se, jaká daňová úskalí mohou vzniknout při poskytování služeb v rámci skupiny. Zaměříme se na převodní ceny vč. konceptu sdílení nákladů.Seznámíte se se situacemi, kdy může poskytování služeb vést ke vzniku stálé provozovny a kdy mohou být platby za služby předmětem srážkové daně.Problematiku budeme demonstrovat na aktuální judikatuře Nejvyššího správního soudu a na praktických příkladech.
Daňové nástrahy marketingových nákladů z pohledu finančních institucí
Daňové nástrahy marketingových nákladů z pohledu finančních institucí
Martin Šandera
5. 12. 2017 (3 000,- Kč)
Školení se zaměřuje na specifické marketingové náklady obvyklé v prostředí finančních institucí. Z daňového pohledu se podíváme na typické propagační akce pořádané zejména bankami, pojišťovnami či leasingovými společnostmi. Nezapomeneme ani na zákaznické věrnostní programy či motivační schémata pro zprostředkovatele finančních a pojistných produktů.
Regulatorní dopady související s regulací Basel III / CRD IV, Výkaznictví COREP a FINREP dle metodiky roku 2018
Regulatorní dopady související s regulací Basel III / CRD IV, Výkaznictví COREP a FINREP dle metodiky roku 2018
Ing. Martin Křivánek, ACCA, FRM
7. 12. 2017 (4 400,- Kč)
Chcete zlepšit kvalitu a správnost vykazování ČNB (COREP a FINREP) podle nové metodiky? Chcete vědět, jaké jsou hlavní metodické změny oproti předcházejícímu roku? Rádi byste konzultovali nejasnosti? Chcete rychle a efektivně pochopit dopady nové regulace a požadavky na výkaznictví regulátorovi?
Sestavení regulatorních výkazů COREP, FINREP dle metodiky roku 2016
Sestavení regulatorních výkazů COREP, FINREP dle metodiky roku 2016
Ing. Naďa Waldeckerová, Ing. Šimon Kolář
13. 12. 2017 (25 000,- Kč)
Dvoudenní workshop je zaměřený na kapitálovou přiměřenost, likviditu, páku, zatížená aktiva, nevýkonné expozice, expozici s úlevou, obezřetnostní konsolidace a další.