Lukáš Cingr

Lukáš je zkušeným odborníkem, který specializuje na návrh zákaznických a zaměstnaneckých zkušeností. V KPMG se účastnil řady transformací zákaznických zkušeností a mnoha dalších projektů zaměřených na obchodní analýzy a analytika, přičemž pomáhá propojit mezery mezi firemními zkušenostmi a činnostmi. Jako člen globálního Customer Centre of Excellence, pracuje Lukáš na uspořádání zákaznických podnětů a iniciuje inovace v rámci globální sítě. V průběhu zakázky navrhoval globální metodologii CX, školicí kurzy CX a globální depozitář akcelerátorů.

Aktuální školení
Akademie HR: Řízení zaměstnanecké zkušenosti
Akademie HR: Řízení zaměstnanecké zkušenosti

4. 11. 2021 (6 800,- Kč)
Stejně jako řídíme očekávání a zkušenosti našich zákazníků, je dnes kladen velký důraz na pozitivní zkušenosti našich zaměstnanců. Jen tak můžeme v důsledku dosáhnout toho, abychom dodávali ty nejlepší služby a vytvářeli konkurenceschopné produkty.
Již proběhlá školení