Ucelený vzdělávací program v českém jazyce, který Vám pomůže porozumět základním principům vykazování (účtování) dle mezinárodních standardů účetního výkaznictví (IFRS) a zároveň nabídne řadu příkladů.
Nás koncept rozdělení školení do jednotlivých modulů Vám umožňuje výběr témat, která jsou pro Vás relevantní anebo postupně absolvovat celý program a seznámit se tak s IFRS od A do Z.
Cílem programu je nabídnout informace o koncepci IFRS a poskytnout přehled nejčastěji používaných standardů v míře detailu potřebné pro běžnou praxi. Pomůžeme Vám pochopit logiku jednotlivých standardů a jejich vzájemné souvislosti. Nezaměřujeme se pouze na vykazování v účetní závěrce, ale i na zaúčtování každodenních transakcí podle požadavků IFRS.
Náš komplexní vzdělávací program je určen především pracovníkům finančního a účetního oddělení, kteří se seznamují se základy mezinárodních účetních standardů.
Každý modul obsahuje jednotlivé kurzy, které Vás provedou vybranou problematikou. Každý kurz obsahuje řadu jednoduchých příkladů pro snadnější pochopení daného tématu. Každý modul je zakončen opakovacím kurzem tzv. wrap-up, který se zaměřuje na řešení řady konkrétních příkladů z praxe, a dává Vám tak prostor procvičit získané znalosti a lépe se zorientovat v dané problematice IFRS.
Díky našemu intenzivnímu programu se naučíte používat IFRS v praxi.
Struktura programu:
A. Základní modul
- Úvod do IFRS
- Základy majetkových standardů včetně vykazování nájemních smluv
- Základní standardy pro výrobu a obchod (výnosy, zásoby, rezervy, dotace)
- Wrap-up
B. Specializovaný modul
- Základy finančních instrumentů pro podnikatelský sektor
- Základy reportingu a konsolidace
- Ostatní často používané standardy při sestavení účetní závěrky (snížení hodnoty, výpůjční náklady, události po konci účetního období a účetní metody)
- Odložená daň včetně kalkulace efektivní daňové sazby
- Wrap-up
C. Odvětvový modul – vybrané standardy ve větším detailu
- Retail
- Výrobní podniky
- Real Estate
- Leasingové podniky
D. Specifická témata
- Konsolidace
- Sestavení výkazu o peněžních tocích
- Zajišťovací účetnictví
Program IFRS specialista je zakončen písemnou zkouškou.
Podmínky pro získání certifikátu:
- Základní modul
- absolvování tří povinných kurzů a úspěšně vyplněný test
- Specializovaný modul
- absolvování čtyř povinných kurzů a úspěšně vyplněný test
Celková cena programu IFRS specialista (základní – 3 kurzy a wrap-up a specializovaný modul – 4 kurzy a wrap-up) je 48 500 Kč bez DPH.
Cena základního modulu (3 kurzy a wrap-up) je 22 000 Kč bez DPH.
Cena specializovaného modulu (4 kurzy a wrap-up) je 26 500 Kč bez DPH.
Jednotlivé kurzy lze certifikovat zvlášť na základě účasti:
- Cena kurzu v rozsahu 9–13:30 je 5 200 Kč bez DPH
- Cena kurzu v rozsahu 9–16:30 je 7 200 Kč bez DPH
Kdo se u nás školí?
CHRPA sociální firma Slezské diakonie o.p.s., Petr Světlík
Business mentoring pro sociální podniky: Velice děkuji KPMG za zkušenost s mentoringem. Byl to pro mě obrovský přínos. Rozebrat naši firmu v tak příjemné společnosti mentorů byl opravdu zážitek. Mentor (H. Pleskačová) je velice příjemná a přitom upřímná a dokáže říct to špatné (což je pro mě velmi důležité), ale také dokáže ocenit to dobré. Není nic lepšího, než když si můžete promluvit s nezaujatým odborníkem o problémech firmy, který vám dá na váš problém či starost zcela nezávislý pohled a poradí co a jak dál. Od té doby co spolupracujeme s KPMG se u nás ve firmě dějí velké změny, a to k lepšímu. Po této zkušenosti si opravdu rád zaplatím další hodiny mentoringu.
BASALT CZ s.r.o., lng. Tomáš Petrů
Školení na Ochranu hospodářské soutěže, která pravidelně probíhají již od roku 2013, pod vedením lektorů KPMG jsou koncipována dle požadavků a cílů naší mateřské společnosti v Německu. Výklad byl vždy doplněn konkrétními ukázkami z praxe, což celý průběh školení výrazně obohatilo. Celkově hodnotíme tato školení jako velmi přínosná.
Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, Michal Novotný
Ředitelem pojišťovny: Hra zaujala rychlou prezentací výsledků a velmi zábavným losováním scénářů trhu, resp. katastrof. Nebyla sice jasná míra vlivu jednotlivých "nastavení" na celkové chování tržních podílů ani na výši nákladů, což však na druhou stranu dodávalo zajímavý moment překvapení. Následně bylo možné po několika interakcích dopad odhadnout.
CHRPA sociální firma Slezské diakonie o.p.s., Petr Světlík
Řízení finančních rizik pro sociální podniky: Od Vašeho školení jsme začali kompletně přeorganizovávat celý chod firmy. Přijali jsme paní účetní a začali vše od začátku přepočítávat a dávat vše do pořádku. Do této doby jsme měli jen externí účetní. Počítáme náklady a příjmy a rozpočítáváme náklady na jednotlivé výrobky. Sledujeme, jak dlouho trvá vyrobit který výrobek a podobně. Přeorganizováváme pracovní postupy a podobně. Vím, je to trošku pozdě po 6 letech existence firmy, ale teprve vaše školení mi opravdu otevřelo oči. K tomu se nám podařilo sehnat další 3 nové zákazníky.
Hewlett Packard s.r.o., Martina Valentová, Customer Project Manager
Problematika finančních nástrojů: Chtěla bych poděkovat Vašim kolegům za výbornou přípravu a perfektně vypracované materiály.