Nejbližší školení

Nově vydaný standard IFRS 16
Nově vydaný standard IFRS 16
Ing. Lucie Medřická
9. 10. 2019 (3 500,- Kč)
Seznámíte se s dopady, které bude mít nový standard na účtování leasingu podle IFRS. Budete moci lépe naplánovat svá strategická rozhodnutí, která se týkají nákupů a pronájmů dlouhodobých aktiv.
IFRS 9 v detailu – snížení hodnoty (impairment)
IFRS 9 v detailu – snížení hodnoty (impairment)
Nový způsob výpočtu a vykazování opravných položek z finančních aktiv (úvěry, pohledávky, cenné papíry apod.) je nejvýznamnější změnou, kterou přináší IFRS 9. Snížení hodnoty (impairment) představuje výzvu jak pro účetní oddělení, tak pro řízení rizik, ale i oddělení IT, které bude muset upravit systémy a sledovaná data.
Základy IFRS – principy a rozdíly účtování a vykazování ve srovnání s českými účetními standardy
Základy IFRS – principy a rozdíly účtování a vykazování ve srovnání s českými účetními standardy
Seminář je věnován základním principům a pravidlům účtování a oceňování podle IFRS. Zaměříme se na oblasti, které se řeší jinak než v českých účetních standardech (hmotný a nehmotný majetek, leasing, rezervy apod.), díky čemuž získáte obecný přehled o odlišnostech IFRS oproti českým účetním standardům a jejich řešení.
IFRS závěrka
IFRS závěrka
Markéta Šimková
22. 10. 2019 (6 800,- Kč)
Seminář je věnován základním principům a pravidlům účtování, oceňování a výsledného sestavení účetní závěrky podle IFRS. Zaměříme se na oblasti, které jsou klíčové při sestavování účetní závěrky, díky čemuž získáte obecný přehled o postupech a odlišnostech IFRS oproti českým účetním standardům a jejich řešení.
HR Akademie: Novinky v pracovním právu – nejnovější judikatura a legislativa
HR Akademie: Novinky v pracovním právu – nejnovější judikatura a legislativa
Držet krok s legislativními změnami v pracovním právu není jednoduché. Významnou roli také hraje soudní praxe, která často řeší situace, na něž zákon výslovně nepamatuje. V rámci školení Vás proto seznámíme s tím nejdůležitějším, co se v oblasti pracovního práva v poslední době odehrálo.
Reforma bezrizikových sazeb („IBOR reform“)
Reforma bezrizikových sazeb („IBOR reform“)
Ing. Šimon Kolář, FRM
30. 10. 2019 (3 500,- Kč)
Evropské nařízení BMR a rozhodnutí britského regulátora FCA dále nevyžadovat publikování sazby LIBOR povede ke změně způsobu stanovení, či dokonce ke zrušení a nahrazení některých mezibankovních sazeb typu IBOR (např. EURIBOR, PRIBOR či EONIA).
Oceňování a vykazování závazků ze zaměstnaneckých benefitů podle standardu IAS 19
Oceňování a vykazování závazků ze zaměstnaneckých benefitů podle standardu IAS 19
Ing. Viktor Brůžek
31. 10. 2019 (3 500,- Kč)
Seznámíme vás s klasifikací zaměstnaneckých benefitů podle regulace IAS 19 a představíme metody a principy, které by společnosti měly používat pro ocenění závazků plynoucích z dlouhodobých zaměstnaneckých požitků ve svém účetnictví.
IFRS 9 v detailu – klasifikace a ocenění
IFRS 9 v detailu – klasifikace a ocenění
Ing. Šimon Kolář, FRM
6. 11. 2019 (3 500,- Kč)
Oblast klasifikace a ocenění finančních nástrojů podle nového standardu IFRS 9 je klíčová pro všechny finanční instituce, ale i další podniky. Změny účetních pravidel vyžadují změny systémů, dat a obchodní strategie, a samozřejmě úpravu vykazování finančních nástrojů a jejich dopadu do výsledků společností. Jaké konkrétní problémy přináší přechod na IFRS 9?
IFRS 17: Hlavní aspekty nového účetního standardu
IFRS 17: Hlavní aspekty nového účetního standardu
Ing. Viktor Brůžek, Mgr. Martin Hrdý, FCCA
13. 11. 2019 (6 800,- Kč)
Chcete získat rychlý přehled o hlavních technických aspektech a praktických dopadech nového účetního standardu pro pojišťovny IFRS 17? Zajímají Vás novinky a změny ve standardu? Připravujete se na plánované změny v procesech a vykazování pojišťoven podle nového standardu? Rádi byste konzultovali nejasnosti? Pak právě pro Vás je určeno toto školení.
HR Akademie: Data v HR – analýza a reporting
HR Akademie: Data v HR – analýza a reporting
Martin Matějka
14. 11. 2019 (6 800,- Kč)
Rozhodování na základě dat namísto intuice lze aplikovat i v oblasti řízení lidských zdrojů. Analýza HR dat vám pomůže identifikovat místa ke zlepšení stávajících procesů a postupů. Školení se zabývá jak principy koncepční práce s daty a definicí metrik v HR, tak nezbytnými technickými znalostmi pro základní analýzu dat.
Jak sestavit výkaz cash flow podle českých i mezinárodních účetních standardů
Jak sestavit výkaz cash flow podle českých i mezinárodních účetních standardů
Barbora Straková, Ing. Miroslava Prokešová
19. 11. 2019 (6 800,- Kč)
Pomůžeme vám pochopit základní principy a metody sestavování výkazu cash flow (přehledu o peněžních tocích), jeho provázání s ostatními výkazy účetní závěrky a postupy výpočtů nutných pro sestavení tohoto výkazu.
Účinný protikorupční program – proč ho mít a jak ho poznat?
Účinný protikorupční program – proč ho mít a jak ho poznat?
Štěpánka Černá, Tomáš Procházka
19. 11. 2019 (3 600,- Kč)
Stále rostoucí nároky na dodržování protikorupčních předpisů přináší nové výzvy v oblasti řízení rizika úplatkářství a korupce. Prostřednictvím praktických příkladů se dozvíte, jak zavést účinný protikorupční program, který bude mít rovněž pozitivní dopad na plnění strategických a obchodních cílů vaší společnosti.
Aktuárské školení pro neaktuáry
Aktuárské školení pro neaktuáry
Ing. Viktor Brůžek
20. 11. 2019 (6 800,- Kč)
Speciální kurz poskytne neaktuárským odborníkům z pojistného sektoru užitečné poznatky o pojistně-matematické práci, aby tuto oblast lépe pochopili a dokázali integrovat pojistně-technické úvahy do své práce, což zefektivní spolupráci mezi jednotlivými odděleními v rámci pojišťovny.
HR Akademie: Home office, pracovní cesty a další otázky související s místem výkonu práce
HR Akademie: Home office, pracovní cesty a další otázky související s místem výkonu práce
V dnešní době moderních technologií již není problém plnohodnotně pracovat z domova, v kavárně nebo kdekoliv, kde je signál. V rámci školení vám poradíme, jak přistupovat k home office, aby byla minimalizována související právní rizika, a zaměříme se i na další případy výkonu práce mimo běžné pracoviště.
Regulatorní dopady související s regulací CRR / CRD IV / Basel III, Výkaznictví COREP a FINREP dle metodiky roku 2020
Regulatorní dopady související s regulací CRR / CRD IV / Basel III, Výkaznictví COREP a FINREP dle metodiky roku 2020
Chcete zlepšit kvalitu a správnost regulatorních výkazů COREP a FINREP do ČNB podle aktuální a nové metodiky? Dozvědět se, jaké jsou hlavní metodické změny oproti předcházejícímu roku? Rádi byste konzultovali nejasnosti se specialisty? Potřebujete rychle a efektivně pochopit dopady nové regulace a požadavky na výkaznictví regulátorovi?
Modul 5: Komunikace pro Compliance
Modul 5: Komunikace pro Compliance
Program KPMG Compliance Officer: Modul 5
Sestavení regulatorních výkazů COREP, FINREP dle metodiky roku 2020
Sestavení regulatorních výkazů COREP, FINREP dle metodiky roku 2020
Ing. Naďa Waldeckerová, Ing. Šimon Kolář, FRM
10. 12. 2019 (25 000,- Kč)
Dvoudenní workshop je zaměřený na kapitálovou přiměřenost, likviditu, páku, zatížená aktiva, nevýkonné expozice, expozici s úlevou, obezřetnostní konsolidaci a další.
Úskalí odložené a efektivní daně v českém účetnictví i v IFRS
Úskalí odložené a efektivní daně v českém účetnictví i v IFRS
Eliška Tlučhořová
11. 12. 2019 (6 800,- Kč)
Náš jednodenní seminář vám pomůže pochopit princip fungování odložené daně v českém účetnictví i v IFRS.
HR Akademie: Řízení zaměstnanecké zkušenosti
HR Akademie: Řízení zaměstnanecké zkušenosti
Kateřina Coops
12. 12. 2019 (6 800,- Kč)
Stejně jako řídíme očekávání a zkušenosti našich zákazníků, je dnes kladen velký důraz na pozitivní zkušenosti našich zaměstnanců. Jen tak můžeme v důsledku dosáhnout toho, abychom dodávali ty nejlepší služby a vytvářeli konkurenceschopné produkty.
Modul 6: Digitalizace a transformace Compliance
Modul 6: Digitalizace a transformace Compliance
Tereza Jechová, MSc, CCEP-I, CIPP/E, CIPM
17. 12. 2019 (10 000,- Kč)
Program KPMG Compliance Officer: Modul 6
HR Akademie: Pracovněprávní minimum pro personalisty i management
HR Akademie: Pracovněprávní minimum pro personalisty i management
Jak postupovat při náboru zaměstnanců, jakým způsobem s nimi jednat v průběhu pracovního poměru a jak řešit různé problematické situace? V rámci školení vám poskytneme základní přehled o českém pracovním právu, zaměříme se na časté chyby a doporučíme praktické postupy.
 Modul 7: Jak vybudovat Compliance
Modul 7: Jak vybudovat Compliance
Tereza Jechová, MSc, CCEP-I, CIPP/E, CIPM
28. 1. 2020 (12 000,- Kč)
Program KPMG Compliance Manager: Modul 7
HR Akademie: Odměňování zaměstnanců a problematika rovného zacházení
HR Akademie: Odměňování zaměstnanců a problematika rovného zacházení
V době nízké nezaměstnanosti zaměstnavatelům nezbývá než motivovat zaměstnance atraktivním odměňováním. Při nastavování odměňovacích schémat je však potřeba respektovat mnohá právní omezení. Významným limitem je i povinnost rovného zacházení. Poradíme, jak k odměňování zaměstnanců přistupovat a čemu se vyhnout, aby bylo minimalizováno riziko sankcí.
Modul 8: Řízení Compliance oddělení a reporting
Modul 8: Řízení Compliance oddělení a reporting
Tereza Jechová, MSc, CCEP-I, CIPP/E, CIPM
25. 2. 2020 (12 000,- Kč)
Program KPMG Compliance Manager: Modul 8
Modul 9: Leadership v Compliance
Modul 9: Leadership v Compliance
Program KPMG Compliance Manager: Modul 9
HR Akademie: Problematické aspekty ukončení pracovního poměru
HR Akademie: Problematické aspekty ukončení pracovního poměru
Ukončení zaměstnávání představuje jeden z nejtěžších úkolů zaměstnavatele – je potřeba vyhovět přísným požadavkům právních předpisů i soudní judikatury. Nesprávným ukončením pracovního poměru zaměstnavatel riskuje vleklý soudní spor a rozsáhlé finanční náklady. Během školení se s vámi podělíme o naše praktické zkušenosti a poradíme, jak se vyvarovat nejčastějších chyb.
HR Akademie: Zaměstnávání cizinců a vysílání zaměstnanců do zahraničí v praxi
HR Akademie: Zaměstnávání cizinců a vysílání zaměstnanců do zahraničí v praxi
Situace na trhu práce nutí zaměstnavatele hledat své pracovníky i za hranicemi. Se zaměstnáváním cizinců je však spojena řada povinností. Ty pro vás přehledně shrneme a podělíme se i o praktické zkušenosti s vyřizováním potřebných povolení a praxí správních orgánů. Rozebereme také problematiku vysílání zaměstnanců do zahraničí, ať už k poskytování služeb, nebo v rámci nadnárodních koncernů.
HR Akademie: Rizika spojená s outsourcingem – jak se vyhnout švarcsystému i zastřenému agenturnímu zaměstnávání
HR Akademie: Rizika spojená s outsourcingem – jak se vyhnout švarcsystému i zastřenému agenturnímu zaměstnávání
Správně nastavený outsourcing může být velmi užitečným nástrojem, je však svázán přísnou právní regulací. Mezi legálním outsourcingem a švarcsystémem či zastřeným agenturním zaměstnáváním, za které hrozí milionové pokuty, vede velmi tenká hranice.
HR Akademie: Zpracování osobních údajů a možnosti monitoringu zaměstnanců
HR Akademie: Zpracování osobních údajů a možnosti monitoringu zaměstnanců
Monitoring zaměstnanců i nakládání s jejich údaji jsou svázány přísnými pravidly. Za jejich porušení hrozí zaměstnavateli citelné sankce. Školení vám pomůže se v této složité problematice zorientovat. Podělíme se s vámi o praktické zkušenosti a postřehy z aktuálních rozhodnutí kontrolních orgánů. Zaměříme se i na dopady obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR).